  • 41. Data: 2023-06-03 17:11:20
    Temat: Re: Przewodzący klej
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > A da się tym klejem odbudować 60 mm grzejnej ścieżki na szybie?

    Miałem zadrapanie na jednej ze ścieżek. Pacnąłem niechlujnego kleksa
    na przerwie, zaczęło grzać. Podejrzewam, że gdyby nakleić obok siebie
    dwa plasterki i nałożyć klej, mogłaby wyjść całkiem zgrabna przewodząca
    kreska.

    --
    Jarek

  • 42. Data: 2023-06-03 17:50:22
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > na przerwie, zaczęło grzać. Podejrzewam, że gdyby nakleić obok siebie
    > dwa plasterki i nałożyć klej, mogłaby wyjść całkiem zgrabna przewodząca

    Gdybyś się nudził, miał mostek, klej, taśmę, to może sprawdzisz ile ma
    omów? :-) Bo raczej rezystywności nie podali na opakowaniu.

    Robert

  • 43. Data: 2023-06-03 18:14:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Gdybyś się nudził
    Znalazłem.
    https://www.permabond.com/resource-center/electrical
    ly-conductive-adhesives/

    6.29 x 107^7

    Czyli 2 x 0,2 x 50 [mm] 8 omów. Tyle chyba co jeden pasek na szybie.

    Robert

  • 44. Data: 2023-06-03 18:24:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > 6.29 x 107^7

    6.29 x 10^-7

    Robert

  • 45. Data: 2023-06-13 15:57:10
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 29.05.2023 o 08:25, J.F pisze:

    > ale sa lepsze :-)

    Kiedy potrzebowałem zmienić baterię trzech akumulatorków w maszynce do
    strzyżenia Moser, to kupiłem akumulatorki i zamówiłem ich zgrzanie wraz
    z odpowiednimi końcówkami. Nie dość, że wyszło bardzo tanio, to i
    akumulatorki lepsze, niż montowane przez producenta.

    --
    -
    Akarm

  • 46. Data: 2023-07-20 19:30:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Paweł,

    Sunday, May 28, 2023, 4:19:36 PM, you wrote:

    > No właśnie. Co to jest?

    Niepoprawnie zapisany furan.

    [...]

    --