  • Data: 2024-03-27 18:30:39
    Temat: Re: Przy okazji obwodnicy Zamościa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.03.2024 o 18:12, Akarm pisze:

    > Gratuluję dociekliwości i wiadomości całkowicie zbędnych dla
    > użytkowników dróg publicznych.

    Twoja w tym zasługa (choć wiedziałem wcześniej, nie pamiętam skąd) ale
    musiałem ci wygrzebać żeby nie powoływać się jak ty na głębokie
    przekonanie, które może okazać się jednak błędne. A tobie gratuluje
    pewnosci siebie w przypadkach w których ani wiedzy ani dociekliwosci nie
    posiadasz, za to masz wysokie mniemanie o wiedzy swojej a niskie
    mniemanie o zdolnosciach intelektualnych tych co mają inne zdanie:P

    > Kierowca ma stosować się do sygnalizacji świetlnej: zielone oznacza
    > zezwolenie na wjazd za sygnalizator, czerwone zabrania wjazdu za
    > sygnalizator. To dość łatwe do zapamiętania powinno być nawet dla
    > najgłupszych.

    Jak widzisz jednak twoi interlektorzy mieli rację i jest to spierdolona
    sygnalizacja. No i ciężko pominąć, że sygnalizacja jednak zmienia zasady
    pierwszeństwa na skrzyżowaniu znosząc wpost działanie znaków dotyczących
    pierwszeństwa, co usiłujesz pominąć.

    > Zadałbym.
    > Tylko nie bardzo wiem, jak to miałoby wyglądać: czerwone - jedź, zielone
    > - stój?

    Coś na ksztat - na drodze z A-7 jedź, brak sygnalizatorów na drodze z
    D-1 (dobrze z pamięci piszę) też jedź.

    > Nie, albowiem oni mają czerwone i nie wjeżdżają za sygnalizator.

    Nie wiesz jakie znaki czy sygnalizatory mają "oni". Ty masz się stosować
    do swoich. A jak widzisz, bywa (choć nie powinno) że oni nie mają
    czerwonego jak ty masz zielone. I nie jest to wporzo jak twierdzisz i
    wyśmiewasz się z intelektu tych co mają rację, tylko jest to spierdolone
    oznakowanie skrzyżowania.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!