  • 11. Data: 2013-04-05 09:30:30
    Temat: Re: Przyczepka pod motocykl enduro
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 08:48:32 +0200 osobnik zwany Piotr Rezmer
    napisał:

    > Mam wrażenie że kółka są dość małe. To może znacząco ograniczać prędkość
    > z jaką można jechać.

    myślisz, że kodeksowych 70 nie wytrzyma?

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 12. Data: 2013-04-05 11:03:34
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 5 Apr 2013 07:30:30 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za masti
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > myślisz, że kodeksowych 70 nie wytrzyma?

    Zapytałem o to producenta, opcjonalnie można kupić koła 10". Nie wiem jaka
    jest prędkość maksymalna na kołach 7". Docelowo chciałbym wozić motocykl
    autostradą max 300km w jedną stronę.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 13. Data: 2013-04-05 14:40:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 05 Apr 2013 09:03:34 +0000 osobnik zwany Piotr Klimek
    napisał:

> [...]
    > jaka jest prędkość maksymalna na kołach 7". Docelowo chciałbym wozić
    > motocykl autostradą max 300km w jedną stronę.

    ale co? chesz zapieprzać 200kmh z przyczepką? I tak masz ograniczenie, a
    jazda z tym (i jakakolwiek inną lekką) więcej niz 100 to risky business

  • 14. Data: 2013-04-05 15:18:44
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    masti pisze:

    > myślisz, że kodeksowych 70 nie wytrzyma?

    Zapomniałem o tym niskim polskim limicie. Zwykle jeździłem koło 90-100
    po zwykłych drogach.

    BTW: Na autostradach można więcej. We Francji nawet 130 km/h

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2013-04-05 17:15:51
    Od: ditron <t...@g...com>

    W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 00:22:35 UTC+2 użytkownik Tmek napisał:

    > Skoro mozna zarejestrowac to zakladam, ze pewnie ma, tylko na filmie nie
    > widac.
    >
    > Pytanie skieruj do producenta.

    Zaktualizowali już stronę - także światła są.

  • 16. Data: 2013-04-08 10:56:08
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 5 Apr 2013 12:40:03 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za masti
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > ale co? chesz zapieprzać 200kmh z przyczepką? I tak masz ograniczenie, a
    > jazda z tym (i jakakolwiek inną lekką) więcej niz 100 to risky business

    Po autostradzie z lekką przyczepą z dwoma motocyklami ustawiam tempomat na
    ~100km/h i nie robiło to nigdy problemów. Ale tamte przyczepy były
    solidniejsze niż ten wynalazek i miały większe koła.

  • 17. Data: 2013-04-08 11:05:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-04-08 10:56, Piotr Klimek pisze:
> [...]
    > ~100km/h i nie robiło to nigdy problemów. Ale tamte przyczepy były
    > solidniejsze niż ten wynalazek i miały większe koła.

    Przyczepka z malymi kolami to same problemy. Biega po drodze, podskakuje
    a pod ciezszym motocyklem male kola przyczepki sa mega podatne na
    zniszczenie. Kola 13-14" to absolutny mus.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 18. Data: 2013-04-08 14:12:15
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 08 Apr 2013 11:05:07 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Przyczepka z malymi kolami to same problemy. Biega po drodze, podskakuje
    > a pod ciezszym motocyklem male kola przyczepki sa mega podatne na
    > zniszczenie. Kola 13-14" to absolutny mus.

    Dzięki, może się jednak zdecyduję na normalną przyczepę i będę ją trzymał
    w garażu na burcie. Ta firma chwali się dobrym zawieszeniem i można
    zamówić przyczepę według własnego pomysłu:
    http://www.w-kotek.pl/?page_id=319

  • 19. Data: 2013-04-08 21:16:17
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 08 Apr 2013 11:05:07 +0200 Kuczu <q...@g...com> napisał:

    >Przyczepka z malymi kolami to same problemy. Biega po drodze, podskakuje

    Mówi się: mjota nią jak szatan :-)