  • 51. Data: 2010-06-10 22:47:09
    Temat: Re: Przygotowanie auta na wyjazd (będzie stało)
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Jun 2010 22:33:09 +0200, osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > Dobra, niech Ci będzie - a co powiesz na sytuację, gdzie
    > zapalniczka/gniazdo jest w popielniczce? :)

    ależ proszę bardzo. w popielniczce nie ma tej wyjmowanej wkładki. W
    Focusie wneka była wyłożona kawłkiem filcu ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2010-06-10 22:49:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-10 22:26, Grejon pisze:

    > Hmm... a ja twierdziłem że jest inaczej?

    Nawet poniżej tak twierdzisz :)

    > Po prostu IMO wśród aut
    > wyprodukowanych przed 2000 łatwiej trafić na takie, gdzie zapalniczka
    > działa niezależnie od stacyjki, niż wśród aut wyprodukowanych w 2000 lub
    > później.

    Ano właśnie. Gdybyś napisał, że przed 1980 to może bym się i zgodził.
    Różni producenci mają różne zdanie na temat pewnych rozwiązań, ale
    ludzie często patrzą mało obiektywnie na rzeczywistość. Taki Focus II
    ma radio wyłączane ze stacyjką, a gniazdo zapalniczki aktywne cały
    czas. Dla odmiany Corolla z 92 miała jedno i drugie wyłączane ze
    stacyjką. Co kraj to obyczaj.

    > A to już inna sprawa - chociaż zdarza się, że gniazdko jest a nie ma
    > zapalniczki.

    Ba, jak nie wykupisz opcji, to zapalniczki nie będzie. Spotkałem się
    nawet z tym, że nie było gniazda itd.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 53. Data: 2010-06-10 22:51:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-10 22:47, masti pisze:
    (...)
    > ależ proszę bardzo. w popielniczce nie ma tej wyjmowanej wkładki. W
    > Focusie wneka była wyłożona kawłkiem filcu ;)

    Jeśli w Focusie II, to zerknę jutro, jak nie zapomnę. Znaczy gniazdo
    jest na konsoli środkowej i działa cały czas :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 54. Data: 2010-06-10 22:58:25
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-10 22:43, DoQ pisze:

    > Bezpiecznik nie musi sie palić jak się zacznie fajczyć plastik
    > ładowarki, a 12V i jakies 20A wystarczy zeby go ladnie rozgrzac :))

    I 20 A nie spali bezpiecznika, który ma 15?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 55. Data: 2010-06-10 23:07:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Grejon pisze:

    > I 20 A nie spali bezpiecznika, który ma 15?

    Wyjmij zarowke swiatel mijania, owiń ją w plastikową folię, włącz
    światła i zobacz czy się nie stopi. To tylko 4,5A.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 56. Data: 2010-06-10 23:11:15
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-10 23:07, DoQ pisze:

    > Wyjmij zarowke swiatel mijania, owiń ją w plastikową folię, włącz
    > światła i zobacz czy się nie stopi. To tylko 4,5A.

    Stopi, tylko po co z tymi 20 A wyskakujesz i twierdzisz że to "ładnie
    rozgrzeje" żeby potem nagle o 180 stopni zmienić front? :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 57. Data: 2010-06-10 23:18:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Grejon pisze:

    > Stopi, tylko po co z tymi 20 A wyskakujesz i twierdzisz że to "ładnie
    > rozgrzeje" żeby potem nagle o 180 stopni zmienić front? :)

    Skad mam wiedziec jaki masz bezpiecznik 15A czy 20A? Po prostu wzialem
    za przyklad 20A. Jak masz 15A to rownie dobrze moze sie zajarac. Dlatego
    podalem na przykladzie zarowki ktora żre raptem 4,5A.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 58. Data: 2010-06-10 23:36:17
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-10 23:18, DoQ pisze:

    > Skad mam wiedziec jaki masz bezpiecznik 15A czy 20A?

    Mam 10 :-P

    > Dlatego podalem na przykladzie zarowki ktora żre raptem 4,5A.

    To zapytam inaczej - czy taka "chińska ładowarka" nie ma na wejściu
    jakieś małego (max. 2A) bezpiecznika?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 59. Data: 2010-06-10 23:47:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Jun 2010 23:36:17 +0200, Grejon wrote:

    >To zapytam inaczej - czy taka "chińska ładowarka" nie ma na wejściu
    >jakieś małego (max. 2A) bezpiecznika?

    Ma, ale to jest chinski bezpiecznik :-)

    Poza tym 24W tez moze pozar zaczac.

    J.

  • 60. Data: 2010-06-10 23:49:33
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-10 23:47, J.F. pisze:

    > Ma, ale to jest chinski bezpiecznik :-)

    No to jak chiński to się spali przy 1 A ;) Oszczędność na drucikach.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi