  • 1. Data: 2011-12-27 11:00:34
    Temat: Pytanie o przejazd przez W-wę
    Od: klechu <k...@g...com>

    Witam

    Jutro planuję podróż z Krk do Warszawy, muszę odwiedzić dwa miejsca
    przy lewym brzegu Wisły, przed i za Warszawą.
    Po przestudiowaniu mapy wychodzi mi tak:

    Góra Kalwaria, Konstancin Jeziorna, tu odbijam w stronę Ciszycy (mój 1
    punkt) i wracam znów do KJ, dalej na północ Warszawską, Przyczółkową,
    Wiertniczą, Czerniakowską i wzdłuż Wisły (wszystkie "wybrzeża") aż do
    Łomianek (mój 2 punkt) i wracam tą samą drogą na południe (docelowo do
    Radomia i dalej).
    Czy taki przejazd przez Warszawę jest w miarę sensowny? Tzn nie będzie
    wielkiego stania w korkach?
    Druga sprawa - czy między Kielcami a Skarżyskiem są jakieś wielkie
    roboty drogowe, o których warto wiedzieć?
    Z góry dzięki, pozdrawiam
    klechu

  • 2. Data: 2011-12-27 11:04:40
    Temat: Re: Pytanie o przejazd przez W-wę
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 27 Dec 2011 02:00:34 -0800 (PST), klechu <k...@g...com>
    wrote:

    >Czy taki przejazd przez Warszawę jest w miarę sensowny? Tzn nie będzie
    >wielkiego stania w korkach?

    Mie powinno być. Zwłaszcza że "rdzenni" warszawiacy pojechali do domu
    ;)

    >Druga sprawa - czy między Kielcami a Skarżyskiem są jakieś wielkie
    >roboty drogowe, o których warto wiedzieć?

    Między Kielcami a Skarżyskiem to masz drogę ekspresową, 2x2.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2011-12-27 11:08:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-27, klechu <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > Radomia i dalej).
    > Czy taki przejazd przez Warszawę jest w miarę sensowny? Tzn nie będzie

    W Warszawie dzisiaj cisza i spokoj na drogach, mysle, ze jutro powinno
    byc podobnie takze duza szansa, ze sie obedzie bez stania w korkach. W
    jakich godzinach masz zamiar jechac?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-12-27 11:17:37
    Od: klechu <k...@g...com>

    On 27 Gru, 11:08, AZ <a...@g...com> wrote:

    > W Warszawie dzisiaj cisza i spokoj na drogach, mysle, ze jutro powinno
    > byc podobnie takze duza szansa, ze sie obedzie bez stania w korkach. W
> [...]

    Dzieki.
    Wyjazd z krk o 6, wiec pewnie bede przed 10 na miejscu, jak nie bedzie
    problemow to "znad" W-wy bede wracal ok 13-14.
    W Krakowie tez dzis spokoj, a spodziewalem sie "poniedzialkowych"
    korkow.
    klechu

  • 5. Data: 2011-12-27 11:23:58
    Od: klechu <k...@g...com>

    On 27 Gru, 11:08, AZ <a...@g...com> wrote:

    > W Warszawie dzisiaj cisza i spokoj na drogach, mysle, ze jutro powinno
    > byc podobnie takze duza szansa, ze sie obedzie bez stania w korkach. W
> [...]

    Dzięki.
    Wyjezdzam z krk ok 6 rano, wiec pod Warszawą pewnie będę przed 10.
    Powrót "znad" Warszawy ok 13-14.
    W Krakowie też dziś względny spokój, spodziewałem się
    "poniedziałkowych" korków, a tu cisza
    pozdr

  • 6. Data: 2011-12-27 11:36:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-27 11:04, jerzu pisze:

    > Mie powinno być.

    Zgadza się - jest spokojnie i pusto.

    > Zwłaszcza że "rdzenni" warszawiacy pojechali do domu
    > ;)

    Eeee - taki okres. Dzieciaki mają ferie świąteczne do nowego roku,
    część pojechała na dłuższy wypoczynek.

  • 7. Data: 2011-12-27 12:03:09
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    klechu wrote:

    > Dzięki.
    > Wyjezdzam z krk ok 6 rano, wiec pod Warszawą pewnie będę przed 10.
    > Powrót "znad" Warszawy ok 13-14.

    To powinno być na tyle OK, że nie warto kombinować. Bo tak to by można z Ciszycy
    wzdłóż Wisły pociągnąć aż do Bartyckiej, ale w najbliższych dniach nie widzę
    sensu -- "rdzenni mieszkańcy" pojechali na święta do domu więc jest całkiem pusto.

    > W Krakowie też dziś względny spokój, spodziewałem się
    > "poniedziałkowych" korków, a tu cisza

    Czyżby Kraków też miał samych "rdzennych mieszkańców" ;)

    pzdr
    \SK

  • 8. Data: 2011-12-28 12:28:11
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-27 12:03, Sebastian Kaliszewski pisze:
    [...]
    > Czyżby Kraków też miał samych "rdzennych mieszkańców" ;)

    Ktoś musi stać w korku na zakopiance.

    A.

  • 9. Data: 2011-12-28 12:48:11
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    miedzy gora kalwaria-konstancinem-warszawa przez
    wislostrade(czerniakowska) az do lomianek
    najsensowniejsza

  • 10. Data: 2011-12-30 19:29:23
    Od: klechu <k...@g...com>

    On 28 Gru, 12:48, Michał sirapacz Gut <m...@s...pl> wrote:
    > miedzy gora kalwaria-konstancinem-warszawa przez
    > wislostrade(czerniakowska) az do lomianek
    > najsensowniejsza

    Dzieki wszystkim. Trasa sie sprawdzila, w obie strony przejechałem
    bardzo sprawnie. Jadac z polnocy (z Łomianek) juz nie jechalem na
    Konstancin tylko trzymalem sie kierunku na Krakow, w korkach
    praktycznie nie stałem.
    Z ciekawostek, to w okolicach Skarżyska zauważyłem nieoznakowanego
    srebrnego opla (chyba vectre?), chłopaki pracują na dwie zmiany -
    zarówno kiedy jechałem do Wawy, jak i kiedy wracałem, trzymali akurat
    kogoś na poboczu:)

    pozdrawiam
    klechu