  • 1. Data: 2009-04-10 16:14:27
    Temat: Re: Pytanie o turyste (07 Triumph Tiger)
    Od: olomag <olomag@_NOSPAM_konin.lm.pl>

    > w sumie traktuje go jak taka duza TDM900... tylko ladniejsza:-)

    Uzytkowalem TDM 900 przez 5 sezonow i jest to idalny motocykl do jazdy w
    miescie, wypraw turystycznych ale na pewno na teren sie nie nadaje...
    Od zeszlego roku mam Tigera 1050 i w porownaniu z Yamaha to ogramna
    roznica. Motocykl idealnie składa sie w zakrety, przyspieszenie super
    hamulce rewelacja spalanie w granicach 5,5 litra (TDM max4,5).Jezeli
    szuaksz motocykla uniwesalnego z wygodna pozycja do jazdy to nowy Tiger to
    jest to. Przez zime dopsazylem sprzet a w tym sezonie sprawdze go na
    dluzszych trasach...
    Pzdr

  • 2. Data: 2009-04-12 05:25:05
    Od: AlF <s...@g...com>

    olomag wrote:

    > miescie, wypraw turystycznych ale na pewno na teren sie nie nadaje...
    > Od zeszlego roku mam Tigera 1050 i w porownaniu z Yamaha to ogramna
    > roznica.

    masz nowego tigera?