-
X-Received: by 10.157.46.21 with SMTP id q21mr607865otb.11.1497809066322; Sun, 18 Jun
2017 11:04:26 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.46.21 with SMTP id q21mr607865otb.11.1497809066322; Sun, 18 Jun
2017 11:04:26 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.redatomik.org!feeder.usenetexp
ress.com!feeder1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gig
anews.com!f20no1559829itb.0!news-out.google.com!s132ni4604itb.0!nntp.google.com
!f20no1559825itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-f
or-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 18 Jun 2017 11:04:26 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <oi60k8$1a8$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.5.64.150;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 83.5.64.150
References: <oi60k8$1a8$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: Re: Pytanie teoretyczne
From: s...@g...com
Injection-Date: Sun, 18 Jun 2017 18:04:26 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 28
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607922
[ ukryj nagłówki ]W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 15:53:14 UTC+2 użytkownik miumiu napisał:
> Co jest bardziej ekonomiczne :
> 1. Przyspieszanie z góry i zwalnianie (wjazd luzem) pod górę?
> 2. Zjazd luzem z góry i przyspieszanie pod górę?
> 3. Czy wszystko jedno - jazda równym tempem?
>
> Osobiście wydaje mi się że pierwsze co sugeruje teoria odwróconej cykloidy.
> Doswiadczenie takie mozna zobaczyc w tym filmiku :
> https://www.youtube.com/watch?v=BiC_XWpaL14
>
> Pzdr
Ekonomiczniej jest utrzymywac mniejszą prędkość.
Opory toczenia i powietrza się powiększają jak sie jedzie szybciej.
Jak pojedziesz z górki na luzie/bez gazu a potem wjedziesz pod górke na obrotach
optymalnych dla danego silnika to będzie raczej najekonomiczniej.
W praktyce najważniejsze aby nie musieć podczas calej zabawy hamować. Hamujesz -
bankrutujesz.
A reszta to różnice na zasadzie wacików.
Kiedyś pojechalem w góry i spalanie mialem takie jak przy normalnej wioskowej
jeździe. Wazne aby nie tracic energii. - Truizm :)
Następne wpisy z tego wątku
- 18.06.17 21:02 RadoslawF
- 18.06.17 21:17 Shrek
- 18.06.17 21:22 007
- 18.06.17 21:27 007
- 18.06.17 21:27 miumiu
- 18.06.17 21:39 Pszemol
- 18.06.17 22:22 Shrek
- 19.06.17 00:55 AL
- 19.06.17 01:56 Pszemol
- 19.06.17 09:03 WS
- 19.06.17 09:31 r...@k...pl
- 19.06.17 10:00 Tomasz Pyra
- 19.06.17 10:57 Adam
- 19.06.17 11:47 RadoslawF
- 19.06.17 12:15 007
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
- nadchodzi plebs
Najnowsze wątki
- 2024-04-25 Wrocław => Java Developer <=
- 2024-04-25 Kraków => AI Specialist <=
- 2024-04-25 Berlin => Solution Architect (secure communication and IoT solutions)
- 2024-04-25 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-04-25 Problemy TSMC cd
- 2024-04-25 Kraków => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-04-25 Katowice => Service Leader/PLC Programmer with German <=
- 2024-04-25 Białystok => ERP Implementer <=
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-04-25 Białystok => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-04-25 Wrocław => Head of Sales (IT services/products field) <=
- 2024-04-25 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-04-25 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-04-25 Warszawa => Business Development Manager <=