    From: marider <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pytanie z serii ubezpieczenia i sady?
    Date: Tue, 20 Jan 2009 23:17:58 +0100

    WIADRO pisze:
    > nie odpowiem na twoje pytanie ale,
    > również miałem podobną sprawę i podobną rozbieżność cenową
    > 3 tyś TU kontra 20tyś ASO
    > wywalczyłem sam niecałe 9,
    >
    > proponował bym twojemu koledze rozwiązanie z aso bezgotówkowe,
    > oni naprawiają moto i sami bija się z TU, maja z nimi wyegzekwowane
    > stawki itp.
    > kolega się nie przejmuje, i moto dobrze zrobione.
    >
    > jest taki zapis prawny gdzieś w umowie, że wypłacają ci tyle ile to
    > jest wart w dniu wypłacenia, czyli jak moto po tych 4 latach jest
    > mniej warty to z automatu dostanie znacznie mniej.
> [...]

    Ze sprawa jestem na biezaco, pozyjemy i zobaczymy co w koncu sad
    orzeknie. Fakt ze TU wpierw chcialo mu wyplacic 4tysie na reke a po
    odwolaniu (np. za malowanie calego motocykla policzyli cos ala 150zl
    lacznie z materialami i robocizna, ROTFL) i burzy przed sadem oraz
    skierowaniu sprawy wyzej teraz w ogole wypieraja sie odpowiedzialnosci
    za zdarzenie i nie chca nic wyplacic mimo ze kierowca auta sie przyznal
    i sa swiadkowie, to jest dopiero dobre (bo Polskie? :D). Trzeba mu
    jakiegos prawdziwego bieglego sadowego zeby w koncu zakonczyc ta parodie
    bo do tej pory to Ci co byli marne pojecie o motocyklach mieli i same
    przepychanki sa o bzdury IMHO (widzialem akta). Wiec jesli ktos zna
    takiego bieglego lub rzeczoznawce ktory ZNA sie na motocyklach (moze
    jakis byly zawodnik? ), to prosze o info, obojetne z jakiego miasta byle
    w Pl.

    Co do cen, to maja wyplacic tyle ile byl wart moto w dniu zaistnienia
    szkody + odsetki od 30 dnia po szkodzie a wraka moga sobie zabrac, tak
    przynajmniej twierdzi adwokat.

    Pzdr
    PS: "rzeczoznawcy" i "biegli" - smiac mi sie chce...
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)