  • 1. Data: 2014-04-01 16:29:14
    Temat: Quad
    Od: gohanox1 <gohanox1112@_NOSPAM_wp.pl>

    Witajcie, polecacie jakiegoś quada w miare na 12 latka?.Obecnie posiadam
    simsona s51 a chciał bym pojeździć trochę na quadach quad może być do
    2300zł z góry dziękuje za odpowiedź.

  • 2. Data: 2014-04-01 22:41:30
    Temat: Re: Quad
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 1 kwietnia 2014 16:29:14 UTC+2 użytkownik gohanox1 napisał:

    > simsona s51 a chciał bym pojeździć trochę na quadach quad może być do
    > 2300zł z góry dziękuje za odpowiedź.

    Bezpieczny quad dla 12-latka za taką kasę to będzie pewnie to:

    http://tinyurl.com/oanmau5

    L.

  • 3. Data: 2014-04-02 14:04:30
    Od: gohanox1 <gohanox1112@_NOSPAM_wp.pl>

    Lisciasty napisal

    > Bezpieczny quad dla 12-latka za taką kasę to będzie pewnie to:

    > http://tinyurl.com/oanmau5

    > L.
    ale ja takiego czegoś nie chcę bezpieczny ?, a dla czego ma być bezpieczny
    ?, jak ja normalnie na gumie jeżdzę ..

  • 4. Data: 2014-04-02 14:34:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-04-02 14:04, gohanox1 pisze:

    > ale ja takiego czegoś nie chcę bezpieczny ?, a dla czego ma być
    > bezpieczny ?, jak ja normalnie na gumie jeżdzę ..

    Ja w Twoim wieku umialem sobie juz poradzic gdy zlapalem gume.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2014-04-02 14:57:31
    Od: gohanox1 <gohanox1112@_NOSPAM_wp.pl>

    Kuczu napisal

    > Ja w Twoim wieku umialem sobie juz poradzic gdy zlapalem gume.

    dobra zamknijmy ten temat bo widzę że porządnej odpowiedzi tutaj nie
    znajde ...

  • 6. Data: 2014-04-02 15:05:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-02, gohanox1 <gohanox1112@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > Kuczu napisal

    > dobra zamknijmy ten temat bo widzę że porządnej odpowiedzi tutaj nie
    > znajde ...

    Nie ma kto zamknac, admin jest na urlopie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2014-04-02 15:28:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-04-02 15:05, AZ pisze:

    > Nie ma kto zamknac, admin jest na urlopie.

    I ujezdza Simsona po lesie ?

  • 8. Data: 2014-04-02 20:07:57
    Od: gohanox1 <gohanox1112@_NOSPAM_wp.pl>

    Kuczu napisal

    > I ujezdza Simsona po lesie ?

    Taaak z pewnością po lesie normalnie !, jeziorem pływam człowieku !.

  • 9. Data: 2014-04-02 20:23:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-04-02 20:07, gohanox1 pisze:

    > Taaak z pewnością po lesie normalnie !, jeziorem pływam człowieku !.

    Jeziorem ? Ja kiedys plywalem rowerem wodnym i lodka ale jeziorem nigdy.

  • 10. Data: 2014-04-02 21:19:23
    Od: gohanox1 <gohanox1112@_NOSPAM_wp.pl>

    Kuczu napisal

    > Jeziorem ? Ja kiedys plywalem rowerem wodnym i lodka ale jeziorem nigdy.

    Dobra dobra .. zadaje ku**** takie głupie pytania to ma taką głupią
    odpowiedź .. pytałem się o quada a ten mi z jakimś gównem wyjechał..