  • 31. Data: 2020-09-10 13:33:30
    Temat: Re: Quiz UPSowy - ktoś zna odpowiedź?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/09/2020 13:22, J.F. wrote:
    > Ale nazywal sie off-line, czyli nie na temat.

    Zgadza się, ale Marek dopytuje to odpowiadam, to taki offtopic, że nawet
    w g..nym UPSie nic się złego nie dzieje.

    Test z YT był do zasilaczy online, "profesjonalnych", rackowych.

    Szukałem, ale filmu już nie widzę, to było wiele lat temu.

  • 32. Data: 2020-09-10 15:09:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2020 13:32:58 +0200, Mateusz Viste napisał(a):

    > skąd czerpie na to energię?

    Z rozpędu zwanego też entropią.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 33. Data: 2020-09-10 15:21:17
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-09-10 o 15:09 +0200, Jacek Maciejewski napisał:

    > Z rozpędu zwanego też entropią.

    Ale to on się tak sam z siebie "rozpędził" (rozentropił), czy coś mu
    pomogło? A jak już wszystko zamrze, gwiazdy zgasną i wszechświat się
    zatrzyma, to czy znów coś mu pomoże?

    Mateusz

  • 34. Data: 2020-09-10 16:12:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 10 Sep 2020 13:22:19 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale nazywal sie off-line, czyli nie na temat.

    UPS z przekaźnikiem nazywa się interactive...

    --
    Marek

  • 35. Data: 2020-09-10 16:14:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 10 Sep 2020 13:14:56 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Tu, jak rozumiem, przedmiotem wynalazku miało być perpetum mobile.

    Bynajmniej.

    > Poza tym racja -- "nie należy tak robić" jest z reguły słabym
    > argumentem.

    Zgoda.

    --
    Marek

  • 36. Data: 2020-09-10 16:17:52
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-09-10 o 11:05, J.F. pisze:

    > Ale to jest online - wyjscie jest zawsze generowane z przetwornicy, a
    > napiecie wejsciowe jest prostowane i zasila przetwornice.

    ano fakt, pomyliło mi się z Line Interactive.

    No więc będzie się ładował aż do rozładowania akumulatora i odcięcia.

    --
    Irokez

  • 37. Data: 2020-09-10 16:51:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2020 15:21:17 +0200, Mateusz Viste napisał(a):

    > Ale to on się tak sam z siebie "rozpędził" (rozentropił), czy coś mu
    > pomogło? A jak już wszystko zamrze, gwiazdy zgasną i wszechświat się
    > zatrzyma, to czy znów coś mu pomoże?

    Jakbym wiedział to Nobel pewny :)

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 38. Data: 2020-09-10 19:03:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >ano fakt, pomyliło mi się z Line Interactive.

    >No więc będzie się ładował aż do rozładowania akumulatora i odcięcia.

    Gdyby on sie tylko ladowal, to by tak bylo.
    Ale on chce z sieci przetwornice zasilac.

    Wiec bralby z wyjscia wiecej niz daje :-)

    J.

  • 39. Data: 2020-09-10 19:26:15
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-09-10 o 19:03, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Irokez"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Gdyby on sie tylko ladowal, to by tak bylo.
    > Ale on chce z sieci przetwornice zasilac.
    >
    > Wiec bralby z wyjscia wiecej niz daje :-)

    no jasne, w końcu sprawność poniżej 100%, dlatego będzie się ładował aż
    do rozładowania ;)

    --
    Irokez

  • 40. Data: 2020-09-10 19:58:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-09-10 o 16:12, Marek pisze:

    > UPS z przekaźnikiem nazywa się interactive...

    A co ma przekaźnik do architektury UPS-a?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam