  • 41. Data: 2020-09-10 20:50:05
    Temat: Re: Quiz UPSowy - ktoś zna odpowiedź?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 10 Sep 2020 19:03:42 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale on chce z sieci przetwornice zasilac.

    Jesteś pewien?

    --
    Marek

  • 42. Data: 2020-09-10 22:08:03
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Poza tym racja -- "nie należy tak robić" jest z reguły słabym argumentem.

    przeczytaj moje 3 lub nawet czwartą odpowiedź, potem odpowiadaj na moje
    cytaty. również nie należy wkładać ręki do ognia!

    ToMasz

  • 43. Data: 2020-09-11 11:03:16
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > - UPS się wyłączy
    > - nic się nie zmieni, nadal będzie wskazywał brak zasilania
    > - wskaże powrót zasilania i zacznie ładować akumulatory
    > -zacznie taktować tj. na zmianę zgłaszać powrót i brak zasilania

    Na pewno nie 3, perpetuum mobile jeszcze nie wymyślono.

    Stawiam, że 4.

    --
    Zajączek miał ochotę na seks. Idzie przez las i szuka partnerki. Spotyka
    zwiniętego w kłębek jeża. Obchodzi go dookoła i zupełnie nie może się

  • 44. Data: 2020-09-11 11:08:05
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-09-11 o 09:03 +0000, Queequeg napisał:

    > Na pewno nie 3, perpetuum mobile jeszcze nie wymyślono.

    Nie było napisane, że będzie to robić wiecznie.

    Mateusz

  • 45. Data: 2020-09-11 11:12:46
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Mateusz Viste <m...@x...invalid> wrote:

    > Ale to on się tak sam z siebie "rozpędził" (rozentropił), czy coś mu
    > pomogło?

    Fundamentalne pytanie, na które nauka nie zna odpowiedzi...

    Taki model też jest: https://en.wikipedia.org/wiki/Cyclic_model

    --
    - Panie dyrektorze, czy moglbym otrzymac dzien urlopu, by pomoc
    tesciowej przy

  • 46. Data: 2020-09-11 11:21:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 11 Sep 2020 09:03:16 +0000 (UTC), q...@t...no1
    (Queequeg) wrote:
    > Na pewno nie 3, perpetuum mobile jeszcze nie wymyślono.

    Przecież nie chodzi tu o p-m. Ładować je może aż do ich wyczerpania :)

    --
    Marek

  • 47. Data: 2020-09-11 11:26:28
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-09-11 o 09:12 +0000, Queequeg napisał:

    > Fundamentalne pytanie, na które nauka nie zna odpowiedzi...

    > Taki model też jest: https://en.wikipedia.org/wiki/Cyclic_model

    No i doszliśmy zatem do tego, że perpetuum mobile, do którego
    żartobliwie odniósł się Jarek, to wcale nie taki oczywisty temat do
    śmiechu.

    Mateusz

  • 48. Data: 2020-09-11 11:56:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > No i doszliśmy zatem do tego, że perpetuum mobile, do którego
    > żartobliwie odniósł się Jarek, to wcale nie taki oczywisty temat
    > do śmiechu.

    Spróbuje sobie takiego modela zrobić. Stara szprycha rowerowa
    i niepotrzebna szpulka od nici znajdzie się w każdym domu,
    to powinno wystarczyć. Jakby co, to mam jeszcze srebrną taśmę
    klejącą.

    --
    Jarek

  • 49. Data: 2020-09-11 12:21:27
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    > Nie było napisane, że będzie to robić wiecznie.

    Ale jak może ładować, jak bilans energetyczny będzie ujemny? To nie jest
    ładowanie tylko rozładowywanie.

    --
    Wieczorem facet przychodzi do dentysty i prosi:
    - Niech mnie pan wyleczy. Od jakiegoś czasu wydaje mi się, że jestem ćmą.

  • 50. Data: 2020-09-11 12:23:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Spróbuje sobie takiego modela zrobić. Stara szprycha rowerowa
    > i niepotrzebna szpulka od nici znajdzie się w każdym domu,
    > to powinno wystarczyć. Jakby co, to mam jeszcze srebrną taśmę
    > klejącą.

    Jak już iść z duchem czasu, to plaser z apteki. Leukoplast, czy jakoś to
    tak się nazywało.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam