  • 41. Data: 2011-12-29 20:52:57
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-12-28 22:25, Monster pisze:

    > Bo to jeden gość obydwa popsuł:-P

    Fakt, kondrat nie oszedza moto, ale jakos jego poprzednie wytrzymywaly,
    kawa Z1000 zrobil paredziesiat kkm i nic sie nie stalo, wczesniej mial
    jache, tez dawala rade, dukaty juz nie bardzo

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 42. Data: 2011-12-30 10:27:11
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Nikanor" <n...@g...pl> napisał

    > Czego się nie tknęli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti, Ferrari,
    > Lamborghini, Ducati, Agusta, Vespa, Eurofighter, Pendolino... itd, itp.

    Nawet pizze paskudną robią :]
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 43. Data: 2011-12-30 15:22:03
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Nikanor"
    Czego się nie tknęli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti,

    Veyron to nieudane auto???

    *** Ferrari,

    ciekawe dlaczego czeka sie w kolejkach po te samochody??

    ***Lamborghini,

    Lider w produkcji maszyn rolniczych i super samochodow

    ***Ducati,

    IHMO najladniesze motocykle na swiecie

    *** Agusta,

    IHMO najbrzydsze motocykle na swiecie

    ***Vespa,

    Skutery legendy

    Ale racja - duszy inzynierow makaroniarze to nie maja...za to ich biura
    projektowe tworza najpiekniejsze karoserie

    Tytus

  • 44. Data: 2011-12-30 19:29:23
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-12-29 19:51, rightbent80 pisze:
    > Podkreślam ze
    > w ogóle włoszczyzna mnie nie interesuje, tak samo jak BMW i Kawasaki.

    Przesądny jesteś? Czy podążasz za obiegowymi opiniami..?

    --
    _______
    Songoku

  • 45. Data: 2011-12-30 21:10:19
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2011-12-29 09:38, Nikanor pisze:

    > Right. Z kulturą motoryzacyjną to Włosi daleko za Murzynami. Czego się
    > nie tknęli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti

    Bugatti to francuska marka.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 46. Data: 2011-12-30 21:55:26
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 30-12-2011 o 16:22:03 Tytus z domQ <t...@g...pl> napisał(a):

    > Siemka

    Helo. Pupa nie boli? :) Bo widziałem jak ironia wyskakuje z krzaków po
    twoim poście :)

    > duszy inzynierow makaroniarze to nie maja...za to ich biura projektowe
    > tworza najpiekniejsze karoserie

    Karoserie też. Bo to nie karoserie Ferrari dojechały na 3. miejscu w F1 w
    zeszłym roku.

    Jeśli oni nie mają duszy inżynierów, to nie wiem kto ma. Ci makaroniarze,
    których ja spotkałem to mieli serio pierdolca na punkcie wszelkich rzeczy
    warczących. Z resztą popatrz ile oni tego robią: samoloty, pociągi,
    samochody, motocykle, do tego potężny rynek dostawców: Termignoni,
    LeoVince, Brembo, Magneti Marelli etc.

    A Agusta to nie tylko MVAgusta ale także AgustaWestland. Śmigłowce robią.
    Cała ta włoska Finmeccanica to przemysł lotniczy i to potężny.

    --
    Nikanor

  • 47. Data: 2011-12-30 22:02:25
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 30-12-2011 o 22:10:19 zefir <z...@s...pl>
    napisał(a):

    > Bugatti to francuska marka.

    Fakt, ale Ettore Bugatti był Włochem. To już z resztą podwójna obraza:
    makaroniarz u żabojadów samochody robi. To nie ma prawa jeździć!

    --
    Nikanor

  • 48. Data: 2011-12-31 09:38:41
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Nikanor"
    Fakt, ale Ettore Bugatti był Włochem. To już z resztą podwójna obraza:
    makaroniarz u żabojadów samochody robi. To nie ma prawa jeździć!

    Chwila a to juz nie VW???

    Tytus

  • 49. Data: 2011-12-31 11:35:13
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2011-12-31 10:38, Tytus z domQ pisze:
> [...]
    > Fakt, ale Ettore Bugatti był Włochem. To już z resztą podwójna obraza:
    > makaroniarz u żabojadów samochody robi. To nie ma prawa jeździć!

    Czy jeśli markę E.Wedel kupili Japończycy to jest ona już japońska czy
    jeszcze polska?

    --
    pzdr.
    zefir

  • 50. Data: 2011-12-31 12:54:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-12-31 12:35, zefir pisze:

    > Czy jeśli markę E.Wedel kupili Japończycy to jest ona już japońska czy
    > jeszcze polska?

    Srau pies Wedla. Ale swiece Iskra sa japonskie !!

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X