  • 1. Data: 2012-06-19 19:16:08
    Temat: RK2738 pomoc w ściągnięciu noty
    Od: "Mario" <k...@g...pl>

    Witam,

    Szanowni grupowicze czy ktoś ma pomysł na ściągnięcie not jak w linkach ?
    Chodzi o schemat e-booka (dosyć popularny model) i datasheet RK2738.

    http://wenku.baidu.com/view/5990a1c458f5f61fb7366678
    .html?from=rec&pos=0&weight=18&lastweight=6&count=5
    http://wenku.baidu.com/view/97e046a8d1f34693daef3e14
    .html

    Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

    --
    Mariusz S

  • 2. Data: 2012-06-19 19:56:46
    Temat: Re: RK2738 pomoc w ściągnięciu noty
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 19.06.2012 19:16, Mario pisze:
> [...]
    >
    > http://wenku.baidu.com/view/5990a1c458f5f61fb7366678
    .html?from=rec&pos=0&weight=18&lastweight=6&count=5

    Też oglądałeś EEV blog? ;-)

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

  • 3. Data: 2012-06-19 20:10:14
    Od: "stary grzyb" <s...@o...pl>

    > czy ktoś ma pomysł na ściągnięcie not jak w linkach ?

    Jeśli braknie mądrzejszych pomysłów, to ... zrobić kilkadziesiąt razy
    PrintScreen.

    --
    stary grzyb
    [tnijto z adresu]

  • 4. Data: 2012-06-19 20:22:34
    Od: "Mario" <k...@g...pl>

    Użytkownik "stary grzyb" napisał w wiadomości grup

    > czy ktoś ma pomysł na ściągnięcie not jak w linkach ?

    Jeśli braknie mądrzejszych pomysłów, to ... zrobić kilkadziesiąt razy
    PrintScreen.

    Taki mam powoli zamiar :)

    --
    Mariusz S

  • 5. Data: 2012-06-19 20:31:54
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > Jeśli braknie mądrzejszych pomysłów, to ... zrobić kilkadziesiąt razy
    > PrintScreen.
    >
    > Taki mam powoli zamiar :)

    Mnie udało się zarejestrować na baidu. Pomaga obejrzenie strony w Chromie i
    włączenie tłumaczenia. Po zalogowaniu można ściągać pliki. Pierwszego nie
    mogę bo mam tylko 8 punktów na koncie (pewnie powitalnych), a on wymaga
    zapłacenia 10-ciu. Drugi plik można ściągnąć bez punktów.
    Ostatecznie pozostaje ci robienie printscreenów, tylko wcześniej trzeba
    kliknąć na stronie opcję powiększenia dokumentu.

  • 6. Data: 2012-06-19 20:53:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mariusz napisał:

    > Jeśli braknie mądrzejszych pomysłów, to ... zrobić kilkadziesiąt razy
    > PrintScreen.
    >
    > Taki mam powoli zamiar :)

    A dlaczego nie zrobić tego jak biał^Wżółty człowiek, czyli założyć
    konto i ściągnąć PDF?

    --
    Jarek