    From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ROPA 6,34
    Date: Mon, 23 Jan 2012 06:34:59 +0100
    <e...@m...org> <jf6c13$rc4$1@inews.gazeta.pl>
    <3954491739$20120118130402@squadack.com> <jf6di5$2cv$1@inews.gazeta.pl>
    <8584855551$20120118132851@squadack.com> <jf6en6$5h8$1@inews.gazeta.pl>
    <9460097465$20120118142014@squadack.com> <jf6vsp$sto$1@inews.gazeta.pl>
    <4689625893$20120118184405@squadack.com> <jf8uuo$fgd$3@inews.gazeta.pl>
    <jfbfg8$n5i$1@inews.gazeta.pl> <jfbfoj$k97$5@inews.gazeta.pl>
    <jfbkmk$9j9$1@inews.gazeta.pl> <jfbnkd$hvl$1@inews.gazeta.pl>
    <jfbvhh$el7$1@inews.gazeta.pl> <jfgtca$j32$3@mx1.internetia.pl>
    <jfhg4j$998$1@inews.gazeta.pl> <jfhil3$av4$1@mx1.internetia.pl>
    <jfhok9$98t$1@inews.gazeta.pl> <jfhpth$im2$1@mx1.internetia.pl>

    DoQ wrote:

    > Ci sami murzyni którym liżesz rowy, o czym łaskawie wspomniałeś
    > kilkanaście postów wyżej?

    Nie, nie ci sami, tylko ich potomkowie. Jak widać, do czegoś doszli, skoro
    mieszkańcy dużego europejskiego kraju musza im te rowy lizać.
    Ty też je liżesz, gdyby ci się wydawało inaczej.

    > No jasne. Nie ma drugiego tak dobrego samochodu, jak jedyna polska
    > produkcja Syrena 105.

    Istotne słowo to "polska"!
    Bo teraz to nie ma żadnego polskiego samochodu.
    Ale tacy frajerzy jak ty, są szczęśliwi, że mogą zapierdalać dla
    wspaniałego, zachodniego kapitalisty, który ich wyjebie przy najblizszej
    okazji.

    > Masz rację. Srajtaśma też była mocna, szara i mogła ci posłużyć za
    > papier ścierny, do czego nie nadaje się współczesna tandeta.

    Co prawda to prawda, dziś jak nie złożysz srajtaśmy na 8 to trafisz palcem w
    odbyt :)

    > Miałem rację. Wyeksmitowali cię z PGRowskiego lokum ze wspólnym sraczem
    > i stąd twoje niezadowolenie, bo trzeba się było wziąć za robotę.

    Chyba masz krosty na mózgu frajerze, a nie rację:)
    Dawałem sobie świetnie radę w PRL-u i daję, teraz.
    Więc nie rozmawiaj ze mną o robocie, bo się gówno na tym znasz.
    Dlatego ja za tydzień zaczynam urlop w Mombasie a Ty będziesz sobie lizał
    dupy razem z "to" i jemu podobnymi :D

    --
    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma