    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Radio z nawigacją z chin do starego auta
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sun, 11 Jun 2017 21:48:57 +0200

    Dnia Sun, 11 Jun 2017 12:55:32 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Android 5.1 7" 2 Din HD Touch Screen Car Stereo Radio Player GPS Navigation
    > http://r.ebay.com/fswqkQ
    >
    > Próbował ktoś tego lub podobnego urządzenia chinskiego?
    > Interesujące to byłoby gdyby się dało podłączyć przez USB jakiś
    > modem GSM i puścić na tym Google Maps w trybie online,
    > z informacjami o aktualnych korkach.

    Wifi nie widze ... ale widze ikonke. Moze jednak jest i da sie
    tethering z telefonu.
    Widze tez podobna ikonke z literkami BT.

    Android powinien sie tez podlaczyc do internetu w telefonie przez BT.
    Ale czy to bedzie dzialac w czasie rozmowy ?

    Bo czy obsluzy modem USB, to nie bylbym pewny.
    A gniazdo sie przyda do ladowania telefonu :-)

    Jest Play Store, to jakies podlaczenie do internetu musza miec :-)

    > Myślałem o tym aby wsadzić to do 2004 Passata zamiast fabrycznego

    Pewnie wtyczki niekompatybilne.

    > Monsoon z zewnętrznym wzmacniaczem ale jak to z Chinczykami bywa:
    > nie ma informacji na wiele tematów: jaka jasności ekranu? Czy wspiera
    > zewnętrzny wzmacniacz? Nawet rozpiski kabli/wtyczek nie ma aby przed

    No to nie kupuj :-)

    J.