    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Radio z nawigacją z chin do starego auta
    Date: Sun, 11 Jun 2017 23:03:06 +0200

    On 2017-06-11 21:48, J.F. wrote:

    > Wifi nie widze ... ale widze ikonke. Moze jednak jest i da sie
    > tethering z telefonu.
    > Widze tez podobna ikonke z literkami BT.

    możesz podłączyć modem przez USB bądź tethering z telefonu.
    Jedno i drugie działa (no dobra, pod WinCE miałem problem z driverami,
    ale pod androidem śmiga aż miło)

    > Android powinien sie tez podlaczyc do internetu w telefonie przez BT.
    > Ale czy to bedzie dzialac w czasie rozmowy ?

    po BT łączy się z telefonem, systeme OBD - działa bez zarzutu.
    Spokojnie widać wszystkie kontakty jak i całą kartę z telefonu (jako
    dodatkowy dysk)

    > Bo czy obsluzy modem USB, to nie bylbym pewny.
    obsłuży.

    > A gniazdo sie przyda do ladowania telefonu :-)

    Od tyłu radia będzie parę (u mnie 3 sztuki) wtyczek USB
    To nie działa jako ładowarka tylko jako Mirror Link (powielasz co na
    telefonie na radiu - jako dodatkowa opcja)

    > Jest Play Store, to jakies podlaczenie do internetu musza miec :-)

    jest PlayStore i nie ma problemu instalować tych samych programów co w
    telefonie.
    Jednocześnie masz np. nawigację i w tle działający yanosik (+inne
    programy - np. monitoring ODB). Radio/odtwarzacz to oczywiste.

    Klawisze z kierownicy działają - radio ma opcję uczenia się i
    przypisywania tym klawiszom różnych funkcji

    > Pewnie wtyczki niekompatybilne.

    To kupi przejściówkę.

    Kupuje się zazwyczaj (przynajmniej u mnie - już drugie takie radio) ze
    sterownikiem do danej marki (sterownik zawiera kostkę, z przejćiówkami i
    układem dogadującym się z komputerem auta).

    U mnie bez problemu dogadało się z kamerą cofania - włączasz wsteczny i
    obraz się automatycznie przełącza (nawet bezpośrednio po włączeniu, gdy
    system jeszcze startuje).

    System na androidzie startuje ok 10 razy szybciej niż na Windows CE.

    spytaj sprzedającego czy będzie działać z danym stystemem.
    U mnie np. są osbne sterowniki w zależności, czy masz w aucie system
    audio Forsgate czy nie (dodatkowe podłączenie wzmacniacza).

    IMHO warto i do normalnego radia już bym nie wrócił.
    (ale... pierwsza stacja - ta z Windows CE - zaczęła po 4ch latach
    wariować. Wkurzony kupiłem nową na androidzie. Import z Chin
    bezpośrednio za niecałe 1400 (razem z dostawą i cłem). Na polskich
    aukcjach za tą samą stację krzyczą 1000pln więcej (poprzednio tak
    kupowałem - serwis jest izuloryczny, więc polecam od razu sprowadzać
    samodzielnie z Chin).