    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Radio z nawigacją z chin do starego auta
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sun, 11 Jun 2017 23:15:02 +0200

    Dnia Sun, 11 Jun 2017 23:03:06 +0200, AL napisał(a):

    > po BT łączy się z telefonem, systeme OBD - działa bez zarzutu.
    > Spokojnie widać wszystkie kontakty jak i całą kartę z telefonu (jako
    > dodatkowy dysk)

    Chodzi mi o to, czy jak w telefonie udostepnie internet po BT,
    podlacze to radio do internetu po BT, podlacze jako zestam
    glosnomowiacy po BT, i ktos zadzwoni ... bedzie internet w radiu ?

    > Od tyłu radia będzie parę (u mnie 3 sztuki) wtyczek USB
    > To nie działa jako ładowarka tylko jako Mirror Link (powielasz co na
    > telefonie na radiu - jako dodatkowa opcja)

    Ale ladowarka do telefonu bardzo potrzebna, a tu takie fajne gniazdko
    :-)

    > Jednocześnie masz np. nawigację i w tle działający yanosik (+inne
    > programy - np. monitoring ODB). Radio/odtwarzacz to oczywiste.
    > Klawisze z kierownicy działają - radio ma opcję uczenia się i
    > przypisywania tym klawiszom różnych funkcji

    Ale to juz polaczenie z samochodem ... po BT, po USB, czy zlaczem
    OBD2?

    IMO, to samochod ma OBD2, ale inne opcje niekoniecznie.

    J.