  • Data: 2013-01-08 18:55:12
    Temat: Re: Radiowozy ITD nielegalne? Nie powinny dostać przeglądu!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail h...@s...spam.spam napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Radiowozy ITD jeżdżą z prędkościami poniżej dozwolonych - tam jest
    > radar który mierzy prędkość względną i wylicza na jej podstawie to jak
    > szybko się z radiowozem mijasz, albo go wyprzedzasz.

    Widocznie jak pisałem ja 140, on 140 to nie miałem na myśli takich
    sytuacji....

    Pytałem o zwyczają sytuację z nieoznakowanym - jedzie za mną i po jakimś
    cxzasie mnie zatrzymuje. Ale zanim mnie zatrzyma - łamie przepisy "razem ze
    mną, czasami nawet bardziej, np. jak go wyprzedzam na autostradzie i on
    mnie dogania czyli jechał jeszcze szybciej niż ja"

    CZy są przpisy które zwalniają radiowóz (i jego kierowcę) od przestrzegania
    przepisów do momentu stania się samochodem uprzywilejowanym?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,