  • Data: 2013-03-03 20:01:44
    Temat: Re: Radzę sprawdzić termin opłaty OC
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-03 19:27, Hinek pisze:
    > Spóźniłem się 4 dni z opłatą za przedłużenie polisy OC.
    > Kosztuje to prawie trzysta zł extra. A polisa 82zł...
    > Jest dobrze. Z radością zapłacę. Słusznie mnie ukarano.

    He ? Jesli mam polise OC, wykupiona przeze mnie, to przedluza sie ona
    automatycznie, o ile jej nie wypowiedzialem. Jedyny problem to
    naliczenie odsetek karnych przez ubezpieczyciela.
    Inna sprawa gdy kupilo sie pojazd z polisa. Taka polisa sama sie nie
    przedluza, trzeba w terminie zawrzec nowa lub zawrzec nowa i
    wypowiedziec stara.

    Kto Ci naliczyl taka kare ? UFG ?

    --
    Kuczu