    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Radzę sprawdzić termin opłaty OC
    Date: Sun, 03 Mar 2013 22:37:25 +0100

    W dniu 2013-03-03 22:30, ARO pisze:

    > Moze to faktycznie naciagacz. Osobiscie znam przypadek pojazdu
    > nieubezpieczonego przez ponad dwa miechy. Delikwent zwyczajnie zerwal z
    > jedna ubezpieczalnia umowe i dopiero za jakis czas ubezpieczyl w innym
    > miejscu. Zadnej kary nie bylo. Jedynie kolo z nowej ubezpieczalni
    > ostrzegl, ze UFG sciga do 5 lat wstecz za brak obowiazkowego ubezpieczenia.

    Teraz ubezpieczalnia ma obowiazek wpisania do ich wspolnej bazy
    informacji o wypowiedzeniu umowy OC. Nie wiem czy ich system dziala w
    100% ale jesli tak to wykrycie braku ciaglosci OC nie stanowi juz dla
    UFG wielkiego problemu. Mysle ze gdy sie rozkreca to kary finansowe beda
    sie sypaly grupo. Wszak to zrodlo niezlego dochodu, podobnie jak mandaty
    z fotoradarow.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!