    From: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Range Rover kontra kilkadziesiąt motocykli...
    Date: Tue, 1 Oct 2013 11:15:27 +0200

    > Weź w końcu zdejmij klapy z oczu obejrzyj dokładnie film, włącz
    > obiektywizm. Motocyklista HAMUJE, co widać choćby po światłach stopu w
    > jego
    > pojeździe. Poza tym zakładasz błędnie, że kierowca skupia się tylko na tym
    > co jedzie przed nim, sugerując że powinien zdążyć zahamować. Abstrahując
    > od
    > tego, że hamował i w oku obiektywu wyrobił się by nie uderzyć -- co
    > siędziało później już nie wiesz, tylko sobie dorabiasz teorię.
    Nie wyrobił się z hamowaniem co wyraźnie słychać.

    Właśnie widziałem ale mam wrażenie, że ty jakoś mało uważnie.
    Po uderzeniu w motocykl, samochód się zatrzymuje a później rozjeżdża
    motocyklistów.
    Nie wiem co tam się dzieje bo kamera jest daleko ale myślę, że ty masz
    dostęp do lepszego filmu,

    Kierowca wg ciebie to nie ogarnia hamulca, odstępu, sytuacji dookoła, dupa
    nie kierowca.

    > W jaki sposób, wyjaśnij łaskawie, to usprawiedliwia atak motocyklisty?
    > Na filmie widać ewidentnie uderzenie w szybę pojazdu i próbę dobrania się
    > do kierowcy.
    Jaki atak? Piszesz o końcu filmu kiedy rover rozjechał dwukrotnie
    motocyklistów?
    ATSD to dlaczego puszkarz nie wezwał policji, dlaczego nie pojechał na
    posterunek?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99