  • 1. Data: 2013-09-30 14:10:59
    Temat: Range Rover kontra kilkadziesiąt motocykli...
    Od: komar <k...@1...cc>

    http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846

  • 2. Data: 2013-09-30 16:14:28
    Temat: Re: Range Rover kontra kilkadziesiąt motocykli...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-30 14:10, Użytkownik komar napisał:
    > http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846

    Takiej bandy idiotów to dawno nie widziałem.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-09-30 20:21:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-09-30 16:14, RadoslawF pisze:

    > Takiej bandy idiotów to dawno nie widziałem.
    >

    > Pozdrawiam

    Tez tak uwazam. Powinni go zlapac wczesniej, albo zastrzelic w locie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2013-09-30 21:59:29
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2013-09-30 20:21, Kuczu pisze:
    > Tez tak uwazam. Powinni go zlapac wczesniej, albo zastrzelic w locie.

    Zobacz komentarze na grupie samochody.
    Większość pozabijałaby motocyklistów.
    Jakaś solidarność czy frustracja?

  • 5. Data: 2013-09-30 22:35:34
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "N1" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Zobacz komentarze na grupie samochody.
    > Większość pozabijałaby motocyklistów.
    > Jakaś solidarność czy frustracja?

    Chcesz powiedzieć ze oni byli ok? Jaka frustracja? Ci motocykliści to banda
    kompletnych idiotów z elementami bandziorki.

    b.

  • 6. Data: 2013-09-30 22:38:18
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "N1" napisał

    > Zobacz komentarze na grupie samochody.
    > Większość pozabijałaby motocyklistów.

    To jedno z miejsc gdzie funkcjonuje nienawiść do motocyklistów.
    Na szczęście sytuacja się zmienia, może nie PMS-ie, ale ogólnie :)
    Muszę stwierdzić, że czasami uprzejmość kierowców puszek bez
    mała mnie zawstydza! Złośliwi frustraci są już w mniejszości.
    Idzie na lepsze.

    --
    Hinek

  • 7. Data: 2013-09-30 23:01:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 30 Sep 2013 22:38:18 +0200, Hinek

    > To jedno z miejsc gdzie funkcjonuje nienawiść do motocyklistów.
    > Na szczęście sytuacja się zmienia, może nie PMS-ie, ale ogólnie :)

    Na PMSie też. Tylko jak ktoś (autor) po 4h od wstawki na podstawie skrawka
    nagrania (uciętego na wstępie) stwierdza kategoryczną winę kierowcy
    samochodu i chce go zapuszkować na 25 lat, nie rozważając w ogóle co się
    stam stało, to trzeba takiego postawić do pionu z odwrotną siłą -- jak nie,
    to zaraz znowu będą bez sądu palić czarownice na stosach.

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2013-09-30 23:53:45
    Od: "Leszek Karlik" <l...@g...com>

    On Mon, 30 Sep 2013 23:01:54 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    [...]
> [...]
    > stam stało, to trzeba takiego postawić do pionu z odwrotną siłą -- jak
    > nie, to zaraz znowu będą bez sądu palić czarownice na stosach.

    Wiadomo, kierowcy samochodów są w Polsce grupą szczególnie zagrożoną
    prześladowaniami.

    Prawie jak katolicy.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    http://leslie.hell.pl/

  • 9. Data: 2013-10-01 08:28:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 30 Sep 2013 23:53:45 +0200, Leszek Karlik

    > Wiadomo, kierowcy samochodów są w Polsce
    > grupą szczególnie zagrożoną prześladowaniami.

    Ale obejrzałeś film i widzisz co tam się działo,
    czy tak pieprzysz tylko żeby było bardziej pikantnie?

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2013-10-01 09:33:02
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    > Mon, 30 Sep 2013 23:53:45 +0200, Leszek Karlik

    > Ale obejrzałeś film i widzisz co tam się działo,
    > czy tak pieprzysz tylko żeby było bardziej pikantnie?
    A ty widziałeś? Bo na początku nie ma _żadnej agrsji_ ze strony
    motocyklistów.
    Ten pierwszy uderzony przez samochód nawet mocno nie hamuje, po prostu
    zwalnia i zostaje potrącony. Kierowca samochodu nie potrafił wcisnąć
    hamulca?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99