    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 15 Jun 2020 06:54:20 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Rasistowskie znaki drogowe :-)
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dla hetero całowanie się dwóch facetów na ulicy albo dwóch kobiet źle wygląda. Z
    punktu widzenia natury żyjemy tylko po to żeby spełnić jeden cel. Przekazać geny
    następnemu pokoleniu. A jak to zrobimy ukierunkowuje nas na wychowanie tego
    pokolenia. Wszystko co się nie mieści w takim scenariuszu jest dla hetero
    nienaturalne. Patrząc na to z drugiej strony osoby nie będące hetero starają się z
    tym specjalnie nie wychylać. Podświadomie świadomie wiedzą że są inni. Uważam że nie
    są oni zainteresowani nagłaśnianiem tego że w inni. Tych nie hetero jest dostatecznie
    dużo żeby mieć z nimi kontakt. Czasami o tym wiedząc a czasami nie wiedząc. Na
    zewnątrz oni nie różnią się od innych. Nie mają żadnych specjalnych wpisów w
    dowodzie, nie mają na czołach pieczątek. Czy tego chcemy i czy oni tego chcą lub nie
    chcą są pomiędzy nami. W żaden sposób nie są jakoś inaczej przez prawo traktowani.
    Szukający poklasku politycy wymyślają że np nie rozwiązane są sprawy cywilnoprawne
    pomiędzy parami homo. Ale one są tak samo rozwiązane jak rozwiązane są sprawy hetero
    żyjących w związkach nieformalnych. Zamiast ślubu muszą składać oświadczenia lub
    spisywać umowy przed notariuszem. Jeśli to zrobią nie ma problemów z
    dziedziczeniem,opieka itp. politykierzy chcą żeby śluby mogli brać. Pytanie czy
    wszyscy homo chcą brać śluby. Wydaje mi się że nie chcą. Oni starają się swoją inność
    ukryć a nie wychodzić z nią na ulicę. Sprawa dzieci. Jeśli natura wskutek jakiegoś
    błędu dopuściła do powstania osobnika który ze względu na inność seksualna nie może
    mieć dzieci to znaczy że nie powinien mieć możliwości adopcji. Poza tym oni wcale nie
    chcą mieć dzieci. Chcą się ruchać bo sprawia im to przyjemność a nie bujać się z
    pieluchami itp. Do tego dochodzą jeszcze czynniki społeczne. Dziecko mające dwóch
    tatusiów i żadnej mamy wśród innych dzieci będzie nienaturalnie inne. Odczucie
    seksualności u dzieci pojawia się stosunkowo wcześnie. To dlaczego pozwolić zrobić z
    dziecka które jest hetero dziwoląga wychowywanego przez dwóch tatusiow lub dwie mamy.
    Nie da się do pewnego wieku dziecku sprawy z homo wytłumaczyć. Jemu nie zmieści się
    to w głowie bo natura go inaczej zaprogramowała. Absolutnie nie mam do tych ludzi
    nic. Nie mieli na to kim są żadnego wpływu. Chyba że by zaczęli się dobierać do
    mojego wylotu albo domagali specjalnych praw których ja nie mam. Wtedy będę się
    burzył.