eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Re:
    Date: Fri, 1 Apr 2011 18:52:06 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <in4vru$inv$1@news.onet.pl>
    References: <9...@f...googlegroups.com>
    <in45r5$p7m$1@inews.gazeta.pl> <1eyli2nh63cdz$.dlg@lepper.institute.com>
    <in48dn$cl0$1@news.onet.pl> <y...@l...institute.com>
    <in4aka$nmo$1@news.onet.pl> <1...@l...institute.com>
    <in4bbc$qrh$1@news.onet.pl> <4...@l...institute.com>
    <in4d1f$2i9$1@news.onet.pl> <v...@l...institute.com>
    <in4g5g$gn0$1@news.onet.pl> <6lglpakvv6y5$.dlg@lepper.institute.com>
    <in4jdt$uha$1@news.onet.pl> <157x9kfaag1f6$.dlg@lepper.institute.com>
    <in4rv7$375$1@news.onet.pl> <1...@l...institute.com>
    <in4u6i$c2q$1@news.onet.pl> <1w6zob76a3qjl$.dlg@lepper.institute.com>
    NNTP-Posting-Host: 77-255-29-186.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1301676734 19199 77.255.29.186 (1 Apr 2011 16:52:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Apr 2011 16:52:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2359871
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    news:1w6zob76a3qjl$.dlg@lepper.institute.com...
    > Dnia Fri, 1 Apr 2011 18:23:38 +0200, jarek d. napisał(a):
    >
    >>> Po raz kolejny - przestań głosić kazanie, zacznij rozmawiać
    >>
    >> Podałem ci link do linii kolejowej równoległej do A4.
    >
    > tej samej o której pisałem
    >
    >> Jeszcze raz: dalekobieżny pociąg z kontenerami nie zajeżdża do każdej
    >> pipidówy,
    >> tylko do punktu koncentracji, a stamtąd towar jedzie do odbiorcy:
    >
    > zwłaszcza, że podałeś linię kolejową, która owszem idzie przez każdą
    > pipidówę, za wyjątkiem dużych stacji - Tarnowskie Góry, Katowice,
    > Szczakowa, Kraków itp. Reszta trasy jest identyczna z trasą pociągów
    > osobowych - czyli w opłakanym stanie.
    >
    >> 1. dużym autem na kontenerze, jeśli tego ładunku jest wystarczająco dużo lub
    >> 2. mniejszym autem, gdy jest go mniej
    >
    > "tiry na tory" dotyczy głównie tranzytu tirów, daruj sobie całą teorię
    > transportu

    "Tiry na tory" bez subwencji państwowych (tego przecież nie lubimy) nie będą
    nigdy opłacalne z prostego powodu: koszt zaangażowania jednocześnie dwóch
    środków transportu. W Polsce praktycznie takie przewozy nie występują.
    Dlatego dalej pociągnąłem temat przewozów kontenerów koleją.

    Natomiast Ty podnosiłeś problem marności infrastruktury kolejowej, ciesząc się
    jednocześnie, że zabrano kolejarzom pieniądze na jej modernizowanie. Pokrętna
    logika.

    >> A Ty dalej: 30 na godzinę, zaorać. By w korku stało się lepiej...
    >>
    >
    > zobacz na pierwszą linię na początku - bo zaczynasz byc nudny i męczący.

    To po co odpisujesz?

    jarek d.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: