eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Re:Re: HP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF przestaxYJhIGRydWtvd2HEhw== › Re: Re:Re: HP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF przestaxYJhIGRydWtvd2HEhw==
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Re:Re: HP DeskJet D1660 po wydrukowaniu pliku PDF
    przestaxYJhIGRydWtvd2HEhw==
    Date: Sat, 14 Apr 2018 01:09:00 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" pano1b$nh3$...@n...news.atman.pl

    > Przeniosłem na razie inny numer, ale do Play -- 200 PLN, 60 dni,
    > chyba 20 GB i na pewno bardzo miła obsługa w dwóch (w Białej
    > i Jurowieckiej) salonach...

    > [Imo to dobra zmiana]

    Numer przenosił się etapami...

    - najpierw (na długo przed północą)
    zniknął z Klubu w VM
    - następnie (około północy)
    SIMka VM wyrejestrowała się
    - wreszcie (około 2 nad ranem)
    zaskoczyła SIMka Play
    [aby mnie zbudzić radośnie ;)
    o 6 nad ranem -- myślałem, że
    oszaleję, bo do tej pory boli
    mnie głowa po pracowitym czwartku,
    choć przespałem od powrotu około 26 godzin]

    > W jednym Orange (w Białej) było OK,
    > w innym Orange (w Alphie) było makabrycznie...

    Alpha... Pytam o promocję -- Pomarańczowy twierdzi,
    że promocja skończona... Kiedy? -- pytam.
    - Chyba na początku miesiąca.
    - Kwietnia?
    - Jakoś tak.

    Obok Orange jest T-Mobile -- nawet nie chcę pytać. :)

    Idę do parku... Z nudów zaglądam do Maxa, a tam wszystkie
    drogi prowadzą do Orange... Wracam, ale w Alphie za freeko
    tylko 2 godziny parkowania/garażowania, więc czasu mało...
    Pokazuję Pomarańczowemu Pomarańczową stronę i pytam go, czy
    w pół godziny przeniesie dwa numery. Odpowiada twierdząco.

    Po ponad 20 minutach poddaje się...
    [mam dodać, że wypytuje mnie podchwytliwie ;) i łapie mnie na
    powtarzaniu tego, co wcześniej mu powiedziałem? -- wnioskując
    zapewne, że jestem istotą żyjącą w rzeczywistym świecie...
    szkoda czasu na ,,pełne'' opisy... -- MAKABRA]

    Jadę do Białej... Tam już nie pytam o promocję, ale
    bardzo sympatyczna Pomarańczowa (miast wypytywać mnie
    o wszystko) sama zauważa, że jeśli mi przeniesie numer
    w salonie, nie otrzymam bonusa, dlatego mi proponuje
    przeniesienie via net...

    Ale w Białej obok Pomarańczy jest Fioletowy...
    Pytam Fioletowego o ewentualny bonus i otrzymuję
    informację, że owszem, ale nie 100, lecz 200
    i nie na miesiąc, ale na dwa... Pytam, czy mi
    przeniesie dwa numery -- nie, bo nie ma SIMek...

    Proponuje mi przeniesienie w innym Fioletowym
    salonie lub w poniedziałek...

    Jeszcze rzut oka do Plusa -- kolejka zniechęca...

    Jadę do Jurowieckiej... Tam bardzo sympatyczna
    Fioletowa przenosi mi numer, ale jestem już
    bardzo zmęczony...

    Nudy, nudy, nudy -- czytam na grupie o gadziej promocji...
    Jedna strona podaje 18 jako kres gadziej pracy, inna
    strona -- 17... Normalnego numeru telefonicznego do
    Gada nie widzę, a 801 mnie nie interesuje... Sprawdzam
    w necie, że Agora nie daje gadziej reklamy -- szkoda
    by było ominąć wisienki Agory...

    Długo (jestem piekielnie zmęczony -- wszelkie procesy
    myślowe pożerają masę czasu) rozmyślam i podejmuję :)
    decyzję -- jadę do Gada w Pałacu... Mam mało czasu do
    gAdziny 17... Chcę, jak zazwyczaj, zaparkować na lewo,
    choć akurat dziś na prawo jest miejsce -- na parkingu
    hotelowym... Niestety popełniam błąd -- na lewo nie ma
    wolnego miejsca, a poszukiwania dookoła zajmują zbyt
    wiele cennego czasu, dlatego wycofuję się (niemal
    ocierając się o samochody zaparkowane na osiedlowym
    parkingu, gdzie nie wolno mi wjeżdżać) i obieram qrs
    ,,do domq'', oglądając otwarte drzwi, za którymi gadają
    zielone zimnokrwiste...

    > Ten numer z jednym groszem przyniosę innym razem...

    [szkoda mi tego grosza...]

    > Tak oto zamiast 2 numery w jednym salonie -- 1 w dwóch salonach...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,