  • 1. Data: 2013-09-30 23:30:18
    Temat: Rejestracja numeru abonenta pre-paid w Play
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Jakiś czas temu rejestrowałem w salonie Play numer i otrzymałem kopię
    formularza rejestracyjnego dla karty SIM. Teraz mam kolejny numer i
    chciałem sobie oszczędzić długiej wizyty i postanowiłem pobrać ze strony
    Play formularz, który zwie się Karta udostępnienia danych i go w domu
    wypełnić -
    <http://www.play.pl/resources/pdf/Karta_Udostepnieni
    a_Danych_-_Osoba_Indywidualna.pdf>

    Znalazłem tę kopię z salonu dla starego numeru, zerknąłem w ten nowy i
    widzę, że pojawiło się pole do zaptaszkowania ptaszek TAK/NIE przy
    punkcie 1. który brzmi:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie dodatkowych danych(1) pozyskanych w
    procesie udostępniania danych, jak również w trakcie korzystania z
    usług, w celach określonych w Regulaminie Świadczenia Usług
    Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o. dla Użytkowników. Oświadczenie
    jest niezależne od czasu korzystania z Usług Telekomunikacyjnych."

    [(1) Przez dane dodatkowe należy rozumieć dane, o których mowa w art.
    161 ust. 3 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.
    Nr 171, poz. 1800 z późniejszymi zmianami), a w szczególności: numer
    identyfikacji podatkowej NIP, numer konta bankowego lub karty
    płatniczej, a także adres poczty elektronicznej oraz numery telefonów
    kontaktowych.]

    W kolejnych punktach jest pytanie o zgodę na przesyłanie mailem
    informacji o zmianach, cennikach i informacjach związanych z kontem Play24.

    I teraz zastanawiam się, czy jeśli nie zaznaczę tego pierwszego punktu,
    to kolejne - te z dostarczaniem informacji mailem - będą wykluczone
    (zgód marketingowych poprzednio nie wyrażałem). Nie planuję podawać
    innych danych, niż to jest konieczne, więc jeśli mail się łapie na ten
    punkt 1 i wszystkie kolejne zapisy bez jego akceptacji stają się martwe
    to chcę być na 100% pewien, zanim zaznaczę TAK lub NIE. Do Play24 chcę
    mieć dostęp :)

    Więc jak to jest - przerabiał ktoś ten temat? Z góry dziękuję za
    objaśnienie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2013-09-30 23:40:14
    Temat: Re: Rejestracja numeru abonenta pre-paid w Play
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Więc jak to jest - przerabiał ktoś ten temat? Z góry dziękuję za
    > objaśnienie.
    >
    > K.

    Skreśl.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2013-10-01 00:05:06
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-09-30 23:40, Grzexs pisze:

    > Skreśl.

    Znaczy mam zaznaczyć kratkę na NIE przy 1-szym punkcie? A co w takim
    razie z adresem e-mail? Play24 będzie działał? Bo wg ustawy Prawo
    telekomunikacyjne, adres e-mail to dodatkowa (i dobrowolna) dana...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2013-10-01 00:37:48
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    -------- Krystek (2013-10-01 00:05) --------

    > Znaczy mam zaznaczyć kratkę na NIE przy 1-szym punkcie? A co w takim
    > razie z adresem e-mail? Play24 będzie działał? Bo wg ustawy Prawo
    > telekomunikacyjne, adres e-mail to dodatkowa (i dobrowolna) dana...

    Wszystko na nie - ja bym tak skreślił. Jakoś nie przypominam sobie, by
    email był do czegoś potrzebny Play24. Zdaje się chodzi im o to, że jak
    zażądasz czegoś, co przewiduje Ustawa, to prześlą ci to na maila lub
    udostępnią w Play24. W innym wypadku zmuszeni są przesłać ci to pocztą z
    trąbką.

    Zawsze możesz później wyrazić zgodę, gorzej z odwołaniem.

    Tu pkt. 2 i 3 są największą miną, tego nigdy nie zaznaczaj, bo cię
    zaleją reklamy.
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2013-10-01 17:26:50
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-09-30 23:30, Krystek pisze:
    > Jakiś czas temu rejestrowałem w salonie Play numer....

    Z ciekawości zapytam: po co?

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu

  • 6. Data: 2013-10-01 17:50:22
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-10-01 17:26, TOMASZEK pisze:

    > Z ciekawości zapytam: po co?

    Żeby przenieść do innej sieci?

    K.

    --