  • 1. Data: 2015-08-07 20:46:00
    Temat: Rejestracja we wskazanym mieście
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Chciałbym zarejestrować sobie samochód poza miejscem zamieszkania. Jak muszę
    uwiarygodnić zamieszkiwanie tam by nie odmówiono mi rejestracji ?

  • 2. Data: 2015-08-07 21:50:38
    Temat: Re: Rejestracja we wskazanym mieście
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Aug 2015 20:46:00 +0200, re napisał(a):
    > Chciałbym zarejestrować sobie samochód poza miejscem zamieszkania. Jak muszę
    > uwiarygodnić zamieszkiwanie tam by nie odmówiono mi rejestracji ?

    Nowy dowod osobisty wyrobic ?
    Tam juz nie ma adresu zameldowania, czy urzednikom chce sie sprawdzac
    w PESELu ? Watpie.
    W lokalnym rejestrze ? Moze.
    A moze im wystarczy oswiadczenie podatnika :-)

    Ale co za adres podasz ?
    I czy wiecej z tego nie bedzie szkody niz pozytku ?

    J.

  • 3. Data: 2015-08-08 10:35:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-07 21:50, J.F. wrote:
    > I czy wiecej z tego nie bedzie szkody niz pozytku ?

    Kiedyś była istotna różnica w kosztach ubezpieczenia między np. default
    city a zadupiami. Nie wiem jak obecnie, ale okoliczne firmy dziwnym
    trafem wybierają rejestrację w 3-mieście niż na śląsku ;)

  • 4. Data: 2015-08-08 11:21:06
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > Kiedyś była istotna różnica w kosztach ubezpieczenia między np. default
    > city a zadupiami. Nie wiem jak obecnie, ale okoliczne firmy dziwnym
    > trafem wybierają rejestrację w 3-mieście niż na śląsku ;)

    Wypraszam sobie ;P
    Skoro takie zadupie tutaj, to po co nagle wszyscy tu przyjechali -
    postać na obwodnicy? ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 5. Data: 2015-08-08 11:56:57
    Od: N1 <n...@n...pl>

    W dniu 07.08.2015 o 20:46, re pisze:
    > Chciałbym zarejestrować sobie samochód poza miejscem zamieszkania. Jak
    > muszę uwiarygodnić zamieszkiwanie tam by nie odmówiono mi rejestracji ?
    Piszesz oświadczenie w Wydziale Komunikacji. Przynajmniej tak jest w
    moim miasteczku.

    ---
    Avast.

  • 6. Data: 2015-08-08 17:09:46
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 07.08.2015 o 20:46, re pisze:
    > Chciałbym zarejestrować sobie samochód poza miejscem zamieszkania. Jak
    > muszę uwiarygodnić zamieszkiwanie tam by nie odmówiono mi rejestracji ?

    Skoro chcesz zarejestrowac "poza miejscem zamieszkania" to jak chcesz
    udowodnic "zamieszkiwanie" gdzie indziej? :D Bo skoro chcesz udowodnic
    zamieszkiwanie tam to nie jest to "poza miejscem zamieszkania", bo to
    wtedy jest twoje miejsce zamiezkania. Gdzie tu sens? Chyba ze sam nie
    wiesz o czym piszesz i mylisz zameldowanie z zamieszkaniem ;)

    "Rejestracji pojazdu na wniosek właściciela dokonuje starosta właściwy
    ze względu na miejsce jego zamieszkania lub siedzibę firmy (zgodnie z
    art. 73 ust. 1 ustawy - Prawo o ruchu drogowym)"

  • 7. Data: 2015-08-08 17:21:12
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "neoniusz"

> [...]

    ze względu na miejsce jego zamieszkania lub siedzibę firmy (zgodnie z
    art. 73 ust. 1 ustawy - Prawo o ruchu drogowym)"
    Weź przeczytaj jeszcze raz o co pytam. Albo nie, jeszcze raz Ci to napiszę.

    Chcę zarejestrować sobie samochód poza miejscem zamieszkania. Jak muszę
    uwiarygodnić zamieszkiwanie tam (tam, gdzie zasadniczo nie mieszkam ale np
    mógłbym by zarejestrować) by nie odmówiono mi rejestracji ?

    Jak już ogarniesz pytanie :-) to postaraj się odpowiedzieć :-)

  • 8. Data: 2015-08-08 17:44:21
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 08.08.2015 o 17:21, re pisze:
> [...]
    > np mógłbym by zarejestrować) by nie odmówiono mi rejestracji ?
    >
    > Jak już ogarniesz pytanie :-) to postaraj się odpowiedzieć :-)

    Yhm, powinienes w takim razie zapytac wprost "jak oszukac urzad?" bo to
    planujesz zrobic.
    A pozniej sie dziwic, ze robia problemy normalnym ludziom, ktorzy chca
    zarejestrowac w miejscu zamieszkania a nie zameldowania.

  • 9. Data: 2015-08-08 17:49:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-08 o 17:44, neoniusz pisze:

> [...]
    > A pozniej sie dziwic, ze robia problemy normalnym ludziom, ktorzy chca
    > zarejestrowac w miejscu zamieszkania a nie zameldowania.

    Cóż, burak w necie, burak w świecie - w przypadku re to się sprawdza.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2015-08-08 19:28:40
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

> [...]
    > zarejestrowac w miejscu zamieszkania a nie zameldowania.

    Cóż, burak w necie, burak w świecie - w przypadku re to się sprawdza.
    Pytał się ktoś Ciebie o zdanie ?