  • Data: 2012-11-03 16:29:10
    Temat: Re: Rejestrator - po raz kolejny, ale nie do końca...
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-27 18:33, Iksiński pisze:
    > Jakieś ścierwo co jakiś czas psuje mi coś w samochodzie. A to zamek
    > zniszczy, a to spuści powietrze z kół, a to wycieraczki ukradnie...

    Ja żurkom pod sklepem postawiłem po piwie aby mieli na oku i po 3 dniach
    mi gościa przyprowadzili a nie tylko wskazali. :) Dogadaj się ze
    wścibską sąsiadką (na pewno taka jest). Jedną z tych co to ciągle w
    oknie siedzi i wie wszystko o wszystkich. Znajomemu 3 razy opony pocieli
    i w ten sposób dowiedział się kto to robi. Do do kamer udaj się do
    sklepu z akcesoriami szpiegowskimi, tam ci sprzedadzą odpowiednia zabawkę.