  • 31. Data: 2010-02-05 15:37:54
    Temat: Re: Rejestrator trasy - test
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Jimiasty pisze:
    > Kojarzysz sprawe chocby "polskiego fritzla"... Ile takich przypadkow
    > pozostaje jest niewykrytych? A ile jest takich przypadkow ze facet
    > zneca sie fizycznie i psychicznie nad rodzina? Moze jednak kamera i
    > podsluch w kazdym domu?

    nie popadajmy w paranoję, tutaj już powinna być incjatywa sąsiadów, żeby
    pomoc np kobiecie bitej przez męża. Ale nie każdy widzi czubek swojego
    nosa i nic więcej.

    --
    krzysiek82

  • 32. Data: 2010-02-05 15:43:59
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    > nie popadajmy w paranoję, tutaj już powinna być incjatywa sąsiadów, żeby
    > pomoc np kobiecie bitej przez męża. Ale nie każdy widzi czubek swojego
    > nosa i nic więcej.

    Wlasnie o ta paranoje chodzi, granica jest baaaardzo cienka. Te
    rejestratory to na poczatek, co potem? Tachografy dla wszystkich?
    Monitoring gps? Chip pod skore?
    Juz i tak ciezko sie na miescie po dupie poskrobac czy bąka puscic
    zeby cos albo ktos tego nie zarejestrowal.

  • 33. Data: 2010-02-05 15:47:47
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Jimiasty pisze:
    granica jest baaaardzo cienka.

    cienka to jest granica pomiędzy życiem a śmiercią, a wszystko co może
    poprawić bezpieczeństwo na drodze to dobre rozwiązanie.

    --
    krzysiek82

  • 34. Data: 2010-02-05 15:50:34
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    On 5 Lut, 15:47, krzysiek82 <k...@p...pl> wrote:
    > cienka to jest granica pomiędzy życiem a śmiercią, a wszystko co może
    > poprawić bezpieczeństwo na drodze to dobre rozwiązanie.

    bede uparty: A w domu?

    ps. Jak sie zdarzy tak ze popelnisz wykroczenie drogowe i sam sie
    zglosisz na policje po mandat to postawie ci oltarz w domu.

  • 35. Data: 2010-02-05 15:56:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kamil k...@s...com ...

    > Znaczy taki pies ogrodnika, wnioskujac z "trzeba jednak pamiętać że
    > zapis GPS może być na Twoją niekorzyść. zapisuje
    > też Twoją prędkość :))".

    ej, no co ty? Nie znasz krzyska?

  • 36. Data: 2010-02-05 15:56:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik glang g...@o...pl ...

    > było już kilka razy więc postanowiłem przetestować jeden z dostępnych
    > na rynku. nie będę pisał który żeby nie robić reklamy ale jakby co
    > zapraszam na priva
    > wynik testu tak na szybko:
    > noc:
    > http://w708.wrzuta.pl/film/ay1uIvlLqMh/pict0002
    > dzień:
    > http://w652.wrzuta.pl/film/aDcQ2JaGRNG/pict0002
    >
    > sprzęt za kilka stówek więc generalnie każdego stać tak jak na CB :)
    > pzdr
    > GL

    wrzuta pokazuje ze 2 minutowy film ma 81MB.
    To na czym to zapisuje i ile jest w stanie zapisac?

  • 37. Data: 2010-02-05 15:56:55
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Jimiasty pisze:
    > ps. Jak sie zdarzy tak ze popelnisz wykroczenie drogowe i sam sie
    > zglosisz na policje po mandat to postawie ci oltarz w domu.

    nie zdarzyło mi się, natomiast przyznałem się, do braku homologacji na
    kubełki i wydech przelotowy bez kata i mi dowód zabrali, normalnie by
    nie zwrócili na to uwagi zapewne.

    --
    krzysiek82

  • 38. Data: 2010-02-05 16:03:31
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 5 Lut, 15:50, Jimiasty <j...@g...com> wrote:

    > ps. Jak sie zdarzy tak ze popelnisz wykroczenie drogowe i sam sie
    > zglosisz na policje po mandat to postawie ci oltarz w domu.

    :)
    a ja kupie do niego świeczki...

    Też jestem za tym, aby tępić idiotów na drogach, ale są pewne granice.
    No cóż, niektórzy tego nie rozumieją, ale to ich problem.

    pozdr
    Przemek

  • 39. Data: 2010-02-05 16:12:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <k...@p...pl> wrote in message

    > nie zdarzyło mi się, natomiast przyznałem się, do braku homologacji na
    > kubełki i wydech przelotowy bez kata i mi dowód zabrali, normalnie by nie
    > zwrócili na to uwagi zapewne.

    Hehe, jasne. :)

  • 40. Data: 2010-02-05 16:14:10
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    On 5 Lut, 15:56, krzysiek82 <k...@p...pl>:

    > nie zdarzyło mi się, natomiast przyznałem się, do braku homologacji na
    > kubełki i wydech przelotowy bez kata i mi dowód zabrali, normalnie by
    > nie zwrócili na to uwagi zapewne.

    kubelki, zeby przy 50 kmh nie wyleciec z fotela na zakrecie? :-)