  • 11. Data: 2012-09-30 22:15:14
    Temat: Re: Reklama
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-09-30 17:37, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > 3.0 wspólczesny Diesel pali 19l/100km w miescie? Myslalem, ze taki
    > silnik to zamyka sie w 15l/100km :)

    Ja mysle, ze skoro moj stary 2.0td w Fordzie spala 8, to tam jest 150%
    tej pojemnosci, więc spala 12L, a biorac pod uwage roznice
    technologiczne na przestrzebi 12 lat to powinien spalac z 10 :)
    ...gowniane jakies silniki tam wsadzaja - nie kupie - dla mnie
    antyreklama... ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 12. Data: 2012-10-01 12:57:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > No, jesli dobrze licze, to przez 200kkm

    Jesli stac Cie na auto za jedna trzecia miliona, to raczej nie jezdzisz nim
    przez 10 lat.

    > spali paliwa za ponad 200 tys zl.

    Czyli troche ponad polowe wartosci auta, ile % wartosci samochodu spali na
    takiej trasie auto za 50kpln?

  • 13. Data: 2012-10-01 13:09:57
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jeśli stac Cie na auto za jedna trzecia miliona, to raczej nie jezdzisz
    > nim przez 10 lat.

    Jeśli stać mnie na auto za ćwierć miliona to nie mam ochoty co tydzień
    jeździć na stację i tankować :-) I to jest IMO problem a nie kilka zł więcej
    a miast na "waciki" na paliwo.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 14. Data: 2012-10-01 13:20:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ergie,

    > Jeśli stać mnie na auto za ćwierć miliona to nie mam ochoty co tydzień
    > jeździć na stację i tankować :-)

    Wystarczy jeszcze mniej jeździć i możesz tankowac nawet raz na
    miesiąc...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2012-10-01 13:58:17
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 30.09.2012 15:40, J.F. wrote:
> [...]
    > Poznaj moc wrazen, model zapewne luksusowy, FX30d ... a ponizej drobnymi
    > (pol metra wysokosci) literkami: spalanie w cyklu miejskim 18.9l/100km.

    18.9l/100km w cyklu miejskim ma FX50 AT - 5 litrowe V8 BENZYNA, cos zle
    sobie popatrzyles. A jesli w V8 5.0 l benzynie dziwi cie w miescie takie
    spalanie to... hmm.

    http://www.infiniticars.pl/fx/featuresspecifications
    /specifications.html

  • 16. Data: 2012-10-01 17:05:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > Jeśli stać mnie na auto za ćwierć miliona to nie mam ochoty co tydzień
    > jeździć na stację i tankować :-) I to jest IMO problem a nie kilka zł

    Ta, to faktycznie zajebisty problem.

  • 17. Data: 2012-10-01 18:03:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 01 Oct 2012 13:58:17 +0200, neoniusz

    > 18.9l/100km w cyklu miejskim ma FX50 AT - 5 litrowe V8 BENZYNA, cos zle
    > sobie popatrzyles. A jesli w V8 5.0 l benzynie dziwi cie w miescie takie
    > spalanie to... hmm.

    Mazdowy 2.3 DISI potrafi 25L w mieście wciągnąć. ;)
    Co 200km na stacji...

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 18. Data: 2012-10-01 22:27:17
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

> [...]
    > Poznaj moc wrazen, model zapewne luksusowy, FX30d ... a ponizej drobnymi
    > (pol metra wysokosci) literkami: spalanie w cyklu miejskim 18.9l/100km.

    http://infiniti.autokult.pl/infiniti-fx30d-spalanie-
    i-ekonomia-jazdy
    "Wedlug danych z katalogu Infiniti w cyklu miejskim nasz diesel spali
    srednio 11,2 litra na 100 kilometrów."

  • 19. Data: 2012-10-01 22:53:13
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-09-30 15:40, J.F. pisze:

> [...]
    > Poznaj moc wrazen, model zapewne luksusowy, FX30d ... a ponizej drobnymi
    > (pol metra wysokosci) literkami: spalanie w cyklu miejskim 18.9l/100km.

    Mnie bawi co innego: silnik w 535d produkowany od 2004 roku ma 272KM
    i 560Nm. Czyli silnik BMW 2004 wydajniejszy niż Infinity (Renault)
    z 2012?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 20. Data: 2012-10-01 23:11:16
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 01.10.2012 22:53, megrims wrote:

    > Mnie bawi co innego: silnik w 535d produkowany od 2004 roku ma 272KM
    > i 560Nm. Czyli silnik BMW 2004 wydajniejszy niż Infinity (Renault)
    > z 2012?

    Roznica nie jest jakos kolosalna. Infinity (diesel) ma 2993 cm3 - 238 KM
    i 550 Nm. Gdyby mu dolozyc proporcjonalnie mocy do pojemnosci BMW to by
    mialo 276KM.