  • 1. Data: 2014-03-16 01:17:01
    Temat: Reklamacja T-Mobile
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=JPCBB50jvXI#t=216
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2014-03-16 09:30:49
    Temat: Re: Reklamacja T-Mobile
    Od: K <...@...c>

    W dniu 16-03-2014 01:17, KS pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=JPCBB50jvXI#t=216

    ja bym go w pierwszym odruchu ubezwlasnowolnil.

  • 3. Data: 2014-03-16 12:55:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Mar 2014 09:30:49 +0100, K napisał(a):
    > ja bym go w pierwszym odruchu ubezwlasnowolnil.

    Wymyslasz te "promocje" u operatora ?
    Bo dobrze mowi ...

    J.

  • 4. Data: 2014-03-16 18:32:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "K" <...@...c>

    > ja bym go w pierwszym odruchu ubezwlasnowolnil.

    Bo Ty głupi jesteś

  • 5. Data: 2014-03-16 21:45:54
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 16.03.2014 12:55, J.F. pisze:
    /.../
    > Wymyslasz te "promocje" u operatora ?
    > Bo dobrze mowi ...

    Ja se tam kiedyś jakaś usługę wyłączyłem.
    2. Jak coś nie halo to przez stronę można złożyć reklamacje, czy @meila
    wysłać.
    I jak już raz dostał sms z informacją, że do realizacji poszło, to niech
    reklamuje brak realizacji a nie tłucze jeszcze raz.

  • 6. Data: 2014-03-16 23:11:06
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Smok Eustachy wrote:
> [...]
    > I jak już raz dostał sms z informacją, że do realizacji poszło, to
    > niech reklamuje brak realizacji a nie tłucze jeszcze raz.

    jeszcze w tmobile idzie się jakoś zalogować, chociaż w regulaminach
    takie żydostwo, że głowa mała
    w tepsianym orange natomiast nie idzie się nawet zalogować a infolinia
    płatna i to zdrowo

    jeffrey

  • 7. Data: 2014-03-16 23:43:17
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 16.03.2014 23:11, Jeffrey pisze:
    /.../
    > jeszcze w tmobile idzie się jakoś zalogować, chociaż w regulaminach
    > takie żydostwo, że głowa mała
    > w tepsianym orange natomiast nie idzie się nawet zalogować a infolinia
    > płatna i to zdrowo

    Ja sie loguje tu i tu.

  • 8. Data: 2014-03-17 20:21:29
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-03-16 09:30, K pisze:

    > ja bym go w pierwszym odruchu ubezwlasnowolnil.

    Może i gościu ma rację, bo demobil już od dawna pogrywa z klientami z
    kulki, ale zgodziłbym się z Tobą.

    --
    __Tomaszek__GG:559642
    omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp

  • 9. Data: 2014-03-17 23:46:39
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 17.03.2014 20:21, TOMASZEK pisze:

    > Może i gościu ma rację, bo demobil już od dawna pogrywa z klientami z
    > kulki, ale zgodziłbym się z Tobą.

    Hazardem jest ocenić wysokość następnej faktury....

  • 10. Data: 2014-03-18 07:23:31

    W dniu 17-03-2014 23:46, Smok Eustachy pisze:

    > Hazardem jest ocenić wysokość następnej faktury....

    nigdy z tym nie mialem problemu. rozpytalem najblizszych i znajomych,
    ktorzy maja abo (biznesy i prywatne) w roznych sieciach i tez nikt nie
    mial z tym problemu.