  • 11. Data: 2009-12-07 08:22:07
    Temat: Re: Relacja video z wyprawy na Litwe i Łotwe 2009[OT]
    Od: "Losketh" <l...@t...pl>

    > Nic nie traci, firma ktorej placisz, placi NASKowi.
    > A ze bierze duze pakiety to placi grosze, za to nask nie musi sie
    > zajmowac detalistami. Widac policzyli ze tak wiecej/szybciej zarobia.
    >
    > pozdr
    > newrom

    Dokladnie tak to wygląda :)

    ps nie tylk pl jest nasze tutaj masz pełna liste domen ktore nam płacą
    http://dns.pl/
    wiec jezli np wierzeys ze np. uciekniesz do com.pl i juz nic z nami nie
    bedziesz miał wspolnego to znowu jestes w błędzie :D

    pzdr.
    Losketh

  • 12. Data: 2009-12-07 08:26:49
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Losketh pisze:

> [...]
    > wiec jezli np wierzeys ze np. uciekniesz do com.pl i juz nic z nami nie
    > bedziesz miał wspolnego to znowu jestes w błędzie :D

    Ty, ale com.pl też jest w .pl więc słaby przykład. z nasku ucieka się do
    .com jeśli już.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 13. Data: 2009-12-07 08:42:31
    Od: "Losketh" <l...@t...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ty, ale com.pl też jest w .pl więc słaby przykład. z nasku ucieka się do
    > .com jeśli już.
    >
    > --
    > gildor
    > czarny grzechotnik w litrze k5

    I to juz nie jest nask :P
    W ofercie handlowej com.pl wystepuje osobno jako inna domena :) nie wnikam
    tutaj w techniczne szczegoly tymbardziej ze jestem tylko webmasterem i
    samymi domenami sie nie zajmuje :D

    pzdr.
    Losketh

  • 14. Data: 2009-12-07 08:48:15
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Losketh pisze:
> [...]
    > W ofercie handlowej com.pl wystepuje osobno jako inna domena :) nie wnikam
    > tutaj w techniczne szczegoly tymbardziej ze jestem tylko webmasterem i

    no, to wiedz, że Nask obsługuje całe .pl. gov.pl też, ale to nie
    komercyjne, dlatego na dns.pl nie figuruje.
    ile ja się z wami niegdyś nawojowałem, żeby coś zarejestrować... masakra
    jakaś. dobrze, że zmądrzeliście (rynek). kiedyś od widzimisie admina
    zależało, czy mi zarejestruje domenę jaką wymyślił klient, czy nie. to
    było jakieś... o kurwa, 12 lat temu. ale ten czas zapierdala.

  • 15. Data: 2009-12-07 08:58:17
    Od: Arni <a...@N...spam>

    n...@s...com pisze:

    > Nic nie traci, firma ktorej placisz, placi NASKowi.

    dlatego napisałem - NASK zamiast 200 zeta dostał nie wiecej niz 50.
    Czyli stracił jakby nie patrzył. a ze costam dostał? trudno.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 16. Data: 2009-12-07 08:59:29
    Od: Arni <a...@N...spam>

    gildor pisze:

> [...]
    > zależało, czy mi zarejestruje domenę jaką wymyślił klient, czy nie. to
    > było jakieś... o kurwa, 12 lat temu. ale ten czas zapierdala.

    nie wspomne o sprzedaży domeny ktorą akurat złosiłes do rejestarcji komu
    innemu

  • 17. Data: 2009-12-07 09:13:46
    Od: n...@s...com

    On Mon, 07 Dec 2009 09:58:17 +0100, Arni <a...@N...spam> wrote:

    >dlatego napisałem - NASK zamiast 200 zeta dostał nie wiecej niz 50.
    >Czyli stracił jakby nie patrzył. a ze costam dostał? trudno.

    ale nie musi zatrudniac miliona fakturzystek, czterystu informatolow,
    dwunastu derektorow itp Mysle ze im sie oplaca/
    Jakbys sie nie obrocil to dupa z tylu i ciagle utrzymujesz nask.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 18. Data: 2009-12-07 09:22:49
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > nie wspomne o sprzedaży domeny ktorą akurat złosiłes do rejestarcji komu
    > innemu

    wtedy nie było kogo innego.

  • 19. Data: 2009-12-07 13:14:39
    Od: Arni <a...@N...spam>

    gildor pisze:

    > wtedy nie było kogo innego.

    jak nie było? tylko ja kupowałem domeny?

  • 20. Data: 2009-12-07 13:18:21
    Od: Arni <a...@N...spam>

    n...@s...com pisze:

    > ale nie musi zatrudniac miliona fakturzystek, czterystu informatolow,
    > dwunastu derektorow itp Mysle ze im sie oplaca/
    > Jakbys sie nie obrocil to dupa z tylu i ciagle utrzymujesz nask.

    nie o to chodzi.
    Chodzi o to ze monopolu juz nie ma i moge kupic taniej tam gdzie chce i
    to nie NASK ustala te ceny. Czy ktos płaci haracz naskowi to mnie juz lata.