    From: Scobowski <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Renault Grand Scenic II 2.0 diesel - pytania
    Date: Tue, 10 Nov 2015 18:07:45 +0100

    W dniu 2015-11-09 o 11:44, Krastiu pisze:

    > Ile kosztowała ta naprawa panewek?
    Nie znalazłem w poznaniu warsztatu, który by się podjął :)
    Skończyło się na wymianie kompletnego "słupka" silnika. Zobacz na allegro :D

    > Ile rocznie pochłania utrzymanie tego autka - masz jakieś standardowe
    > koszty i nagłe?
    Jak każde inne. Hamulce, elementy gum-met zawieszenia, oleje, filtry.
    Jedynie serwisowanie dizla przedraża wszystko, co "zaoszczędzisz" na zupie.
    Jak nie wysrają ci się panewki, to zarżniesz turbo, jak nie turbo
    zdechnie, to zaraz polecą wtryskiwacze albo pompa, jak nie to - to
    roztelepie si dwumasa.. Mnie dotąd większość tych przyjemności omijała,
    ale zdaję sobie sprawę, że wreszcie się doczekam :)