  • 11. Data: 2011-11-06 14:30:20
    Temat: Re: Odp: Repeater GSM - anteny ?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 6 Nov 2011 15:27:04 +0100, Wiesiek von Kl. Peterwitz napisał(a):

    > Użytkowniku podpisujący się jako "Wiesiek von Kl. Peterwitz":
    > Nie znalazłem żadnych błędów w Twojej wiadomości. :-)
    > (Co wcale nie oznacza, że na pewno żadnych nie ma.)
    >
    > ????? Wiesiek

    Po raz kolejny:
    - brak znaków cytowania
    - brak delimitera
    - wcześniej nie wycinałeś sygnaturki i pisałeś w niej.

    Oprócz tego zarozumiałość i rosnące chamstwo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "i zrozumiesz iz BT to takie chodzenie pieszo na drugi koniec miasta po

  • 12. Data: 2011-11-06 14:34:43
    Temat: Re: Repeater GSM - anteny ?
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    On 06.11.2011 15:24, Wiesiek von Kl. Peterwitz wrote:

    Zmień czytnik na porządny, chamie.

    --
    - Jaka jest największa anomalia fizjologiczno-polityczna?
    - Członek wysunięty z ramienia na czoło.

  • 13. Data: 2011-11-06 16:30:01
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Hosowicz" <a...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:4EB69B03.80107@example.com...
    > On 06.11.2011 15:24, Wiesiek von Kl. Peterwitz wrote:
    >
    > Zmień czytnik na porządny, chamie.

    O następny siewca kultury i nauczyciel net-etykiety.

    Miło mi było z Szanownym Koleżeństwem merytorycznie wymienić uwagi.
    Wdzięczność moja nie zna granic.

    Wiesiek

  • 14. Data: 2011-11-06 17:10:51
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    On 06.11.2011 17:30, Wiesiek wrote:

    > O następny siewca kultury i nauczyciel net-etykiety.

    To się jej naucz, ćwoku.

    > Miło mi było z Szanownym Koleżeństwem merytorycznie wymienić uwagi.

    A mi nie.

    > Wdzięczność moja nie zna granic.

    Wisi mi to luźnym kalafiorem.

    Piotr Hosowicz

  • 15. Data: 2011-11-06 17:22:57
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    Wiesiek von Kl. Peterwitz napisal:

    > Nie mam jeszcze dobranego repeatera. Szukam, czytam, rozpoznaję temat.
    > Pisze się że obie anteny nie powinny być "blisko". Jak blisko ? Ile
    > może być pomiędzy nimi pięter, ścian, itp aby nie było blisko?

    Kup repeater z mozliwoscia regulacji wzmocnienia dla obydwu kierunkow
    (uplink, downlink). Niestety, sposob w jaki chcesz zainstalowac anteny jest
    "malo bezpieczny" i moze przysporzyc problemow i to glownie nie Tobie, a
    operatorom, co oznacza w konsekwencji mozliwosc wizyty Urzedu Komunikacji
    Elektronicznej (zaklocanie stacji bazowych). Dlatego antena na dachu to
    najlepsze wyjscie. Miejsce na dachu - tak aby antena wewnatrz byla "za"
    antena na dachu. Jesli jednak zdecydujesz sie na antene wewnatrz budynku to
    repeater nalezy ustawic na najmniejsze mozliwe wzmocnienie, przy ktorym
    pojawia sie zasieg wewnatrz (i nie oznacza to zasiegu na full - wystarczy
    kilka kresek na telefonie).

    --
    dremka

  • 16. Data: 2011-11-06 17:50:41
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dremka" <d...@z...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Kup repeater z mozliwoscia regulacji wzmocnienia dla obydwu kierunkow
    > (uplink, downlink).

    Mam taki na na oku , ale kurna drogi.

> [...]
    > Elektronicznej (zaklocanie stacji bazowych). Dlatego antena na dachu to
    > najlepsze wyjscie. Miejsce na dachu - tak aby antena wewnatrz byla "za"

    Rozumiem i wiem dlaczego. Dlatego też myślałem o antenie zewnętrznej
    panelowej a nie dookólnej - też sa takie oferty.

> [...]
    >ustawic na najmniejsze mozliwe wzmocnienie, przy ktorym pojawia sie zasieg
    >wewnatrz (i nie oznacza to zasiegu na full - wystarczy kilka kresek na

    Czy aż takie istotne znaczenie ma ta lokalizacja anteny? Bo pomiędzy
    miejscem na strychu a na zewnątrz była by tylko warstwa dachówki, wełny
    mineralnej i płyty drewnianej. Góra 1 m róznicy połozenia.

    Dzieki
    Wiesiek
    (Jak wygląda kodowanie? To już z innego komputera.)

  • 17. Data: 2011-11-06 18:15:08
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-11-06 18:50, Wiesiek wysłał(a) wiadomość:
    > (Jak wygląda kodowanie? To już z innego komputera.)

    No w końcu. Teraz da się czytać. I kodowanie jest zadeklarowane w
    nagłówku posta (co prawda ISO-8859-2 - lepiej UTF-8, chociaż ta strona
    kodowa ISO jest poprawna dla polskich grup dyskusyjnych, UTF przydaje
    się, gdy wstawia się znaki innych języków) i znaki cytowania prawidłowo
    zaznaczają cytowany tekst.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 18. Data: 2011-11-06 18:32:28
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 06 Nov 2011 19:15:08 +0100, Krystek napisał(a):

    > 2011-11-06 18:50, Wiesiek wysłał(a) wiadomość:
    >
    > No w końcu. Teraz da się czytać. I kodowanie jest zadeklarowane w
    > nagłówku posta (co prawda ISO-8859-2 - lepiej UTF-8, chociaż ta strona

    Jeszcze by się przydał prawidłowy delimiter

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 19. Data: 2011-11-06 19:06:46
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    A teraz ? Jest "UTF-8". To jest inny komputer z W XP. To ISO-8859-2 miałem
    tak od dawna. Tamten to jest nówka z W 7.
    Wiesiek

  • 20. Data: 2011-11-06 19:09:31
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:ozahb9lqds3i$.dlg@lepper.institute.com...

    > Jeszcze by się przydał prawidłowy delimiter
    >
    > --

    A co to jest, czym to sie "je"? Jak to i gdzie sie To ustawia.
    POZDROWIENIA
    Wiesiek