  • 1. Data: 2002-10-04 07:58:15
    Temat: Ripe - podanie o IP
    Od: "Pawel" <p...@m...eu.org>

    Witam
    niedawno chcialem wyslac podanie o przedzielenie puli ip do Ripe, i po
    wypelnieniu formularza i wyslaniu maila, przyszedl mi mail ze:
    (tak mi sie wydaje bo w angielskim najlepszy nie jestem)
    ze moj mail nie zostal przyjety bo w temacie brakuje numeru TICKET,
    wyczytalem ze aby miec ten numer trzeba sie zarejestrowac
    przez 3 godziny szukalem tego gdzie sie mam zarejestrowac i nie znalazlem
    czy ktos moze mi pomoc?
    co mam zrobic aby otrzymac ten TICKET
    i moc zlozyc podanie o IP?

    --
    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2002-10-04 08:21:44
    Temat: Re: Ripe - podanie o IP
    Od: d...@w...sobie.to

    Pawel <p...@m...eu.org> wrote:

    > czy ktos moze mi pomoc?
    > co mam zrobic aby otrzymac ten TICKET
    > i moc zlozyc podanie o IP?

    A na jaki adres to wyslales?

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    45. Practice needlepoint every night. At one point, grab your thumb

  • 3. Data: 2002-10-04 10:01:14
    Od: "Pawel" <p...@m...eu.org>

    Podanie o IP wyslalem na h...@r...net

  • 4. Data: 2002-10-04 10:01:23
    Od: Konrad Madej <k...@m...elka.pw.edu.pl>

    Pawel <p...@m...eu.org> wrote:

> [...]
    > (tak mi sie wydaje bo w angielskim najlepszy nie jestem)
    > ze moj mail nie zostal przyjety bo w temacie brakuje numeru TICKET,
    [...]

    Wnioski o przydzial adresow IP moga wysylac do RIPE jedynie LIR
    (Local Internet Registry).
    Jezeli nim nie jestes to powinienes zglosic sie do swojego providera,
    o przydzial adresow.

    --
    Konrad Madej <k...@e...pw.edu.pl>

  • 5. Data: 2002-10-04 10:39:54
    Od: "Pawel" <p...@m...eu.org>

    > Wnioski o przydzial adresow IP moga wysylac do RIPE jedynie LIR
    > (Local Internet Registry).
    > Jezeli nim nie jestes to powinienes zglosic sie do swojego providera,
    > o przydzial adresow.

    nie jestem LIR ale mam zezwolenie z URT na prowadzenie dzialalnosci
    providerskiej
    czy moge sie zarejestrowac jako LIR?
    jesli tak to gdzie?

  • 6. Data: 2002-10-04 11:25:15
    Od: Konrad Madej <k...@m...elka.pw.edu.pl>

    Pawel <p...@m...eu.org> wrote:

    > nie jestem LIR ale mam zezwolenie z URT na prowadzenie dzialalnosci
    > providerskiej
    > czy moge sie zarejestrowac jako LIR?

    LIR to jest organizacja (firma), ktora ma podpisana umowe z RIPE i dzieki
    temu moze korzystac z ich uslug.

    > jesli tak to gdzie?

    Wszelkie informacje na temat uzyskania statusu LIR znajdziesz na:
    http://www.ripe.net/ripencc/new-mem/

    Pytanie tylko czy Ci jest potrzebne bycie LIRem?
    Mysle, ze na poczatku jezeli ISP jest maly to niekoniecznie.

    --
    Konrad Madej <k...@e...pw.edu.pl>

  • 7. Data: 2002-10-04 12:15:48
    Od: "Pawel" <p...@m...eu.org>

    Użytkownik "Konrad Madej" <k...@m...elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.ripe.net/ripencc/new-mem/
    >
    > Pytanie tylko czy Ci jest potrzebne bycie LIRem?
    > Mysle, ze na poczatku jezeli ISP jest maly to niekoniecznie.

    "Dzieki za cierpliwosc, mam nadzieje ze jeszcze mi pomozesz"

    oki wszytsko super, ale moze zle zaczalem
    wiec jeszcze raz
    od mojego dostawcy mam 8 adresow, i wiecej nie da, (i to jest naprawde jego
    jedyny minus-bo lacza ma super) wiec aby zaczac dzialalnosc musze miec
    conajmniej 255 adresow ip, wiec wyslalem podanie (zgodnie z formularzem) na
    h...@r...net i przyslalo mi cos takiego:

    has been received at the RIPE NCC.

    The RIPE-NCC hostmaster distribution robot has extracted the following
    additional information from it:

    This is a normal email.
    RegID: No valid regids in Message
    Ticket Numbers: No ticket number in mail

    ************************************
    * We will NOT handle this message. *
    ************************************

    This ticket has been closed. It is of type NOREGIDBOUNCE.

    wiec zaczalem szukac gdzie moge zdobyuc Ticket Number
    chyba znalazlem na http://www.ripe.net/ripencc/new-mem/application-form
    .html
    w kazdym razie przyszedl mi TICKET NUMBER
    odeslalem ten sam formularz przydzielenia ip z tym numerem i wrucilo takie
    cos:
    has been received at the RIPE NCC.

    The RIPE-NCC hostmaster distribution robot has extracted the following
    additional information from it:

    This is a normal email.
    RegID: No valid regids in Message
    Ticket Numbers: NCC#2002100481 Valid

    We will handle this message.
    It is of type TICKET.
    It concerns an ongoing request.

    For information on how we decide to process requests and
    what we do with them, see:

    pytanie:
    czy to dobrze czy zle?:)
    i jeszcze jedno najwazniejsze: ILE SIE ZA TO PLACI ?:)

  • 8. Data: 2002-10-04 12:15:56
    Od: suo <s...@k...pl>

    On Fri, 4 Oct 2002 10:39:54 +0000 (UTC), "Pawel"
    >nie jestem LIR ale mam zezwolenie z URT na prowadzenie dzialalnosci
    >providerskiej

    W sprawach wpisów RIPEowych kontaktuj się
    bezpośrednio ze swoim ISP - u Ciebie Crowley.

    >czy moge sie zarejestrowac jako LIR?

    Możesz - to kosztuje.

    >jesli tak to gdzie?

    www.ripe.net

    Jeżeli masz tylko jedno łącze od jednego ISP to
    sens rejestrowania się jako LIR jest zerowy.

    --
    suo

  • 9. Data: 2002-10-04 12:46:21
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET>

    On Fri, 4 Oct 2002 12:15:48 +0000 (UTC), Pawel <p...@m...eu.org> wrote:
> [...]
    > conajmniej 255 adresow ip, wiec wyslalem podanie (zgodnie z formularzem) na

    a) twoj dostawca robi cie w konia
    b) wypelniarz formularsz RIPE
    c) wysylasz go do SWOJEGO providera i ON przydziela ci na tej podstawie
    (po ew. zatwierdzeniu przez RIPE) ze swojej klasy adresowej IP
    d) standardowe zachowanie np. Dialogu, ze po wiecej to do RIPE, a defaco
    sami przydzielaja te IP.

  • 10. Data: 2002-10-04 13:03:09
    Od: suo <s...@k...pl>

> [...]
    >jedyny minus-bo lacza ma super) wiec aby zaczac dzialalnosc musze miec

    Do czego?

    --
    suo