  • 1. Data: 2012-02-23 16:22:55
    Temat: Romet Chart 210 szczęki hamulcowe
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Witam

    Mam nadzieję że za pisanie o motorowerach tutaj nie biją :-)
    Orientujecie się może czy szczęki hamulcowe od Ogara itp. pasują do
    Charta? Przekopałem google i wszędzie pisza że pasują od Simsona (ta
    sama średnica bębnów) tylko trzeba je trochę przerobić, o Ogarze nic,
    czyby tam były inne?

    Przy okazji witam motocyklową brać, ja jestem jak narazie na etapie
    przedszkola, czyli 50ccm :-)

  • 2. Data: 2012-02-23 20:44:14
    Temat: Re: Romet Chart 210 szczęki hamulcowe
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 23 Feb 2012 17:22:55 +0100 __Maciek <i...@c...org>
    napisał:

    >Mam nadzieję że za pisanie o motorowerach tutaj nie biją :-)
    >czyby tam były inne?

    Już znalazłem, są inne.

  • 3. Data: 2012-02-23 21:32:52
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-02-23 21:44, __Maciek pisze:

    > Już znalazłem, są inne.
    Jeśli nie możesz znaleźć,(zakładam że masz zużyte)możesz po prostu
    nakleić nowe okładziny,w firmie robiącej okładziny do ciężarówek
    płaciłem chyba po 20zł od szt

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2012-02-24 02:32:15
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 23 Feb 2012 22:32:52 +0100 Monster <a...@o...pl> napisał:

    >Jeśli nie możesz znaleźć,(zakładam że masz zużyte)możesz po prostu
    >nakleić nowe okładziny,w firmie robiącej okładziny do ciężarówek
    >płaciłem chyba po 20zł od szt

    Dzięki, jak narazie wygrzebałem że da się bez problemu dopasować
    szczęki od Simsona, więc kupię sobie takie i pokombinuję.