  • 21. Data: 2012-11-09 14:20:23
    Temat: Re: Rosja to nie kraj (part 2)
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-11-09 13:40, Myjk pisze:
    > Fri, 09 Nov 2012 13:09:38 +0100, R2r

    > Wie, skromny jest po prostu i nie będzie się chwalić jaki jest bogaty. ;)

    Skromności w jego wypowiedziach jakoś nie wyczułem. Zastanawiające jest
    jak może coś mieć (skoro testuje, jak napisał, znaczy ma) i nie znać
    ceny tego czegoś. O kradzież go nie podejrzewam, więc... znalazł? Ale
    jak ktoś mógł zgubić takie urządzenie? Chyba, że wyrzucił... No, nie
    wiem. A... nieważne. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 22. Data: 2012-11-09 14:23:10
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-09 14:20, R2r pisze:

> [...]
    > ceny tego czegoś. O kradzież go nie podejrzewam, więc... znalazł? Ale
    > jak ktoś mógł zgubić takie urządzenie? Chyba, że wyrzucił... No, nie

    Być może to jeszcze większy kawał trolla -
    http://www.youtube.com/watch?v=CszjRJNcbOo

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2012-11-09 14:24:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 09 Nov 2012 14:20:23 +0100, R2r

> [...]
    > jak może coś mieć (skoro testuje, jak napisał, znaczy ma) i nie znać
    > ceny tego czegoś. O kradzież go nie podejrzewam, więc... znalazł? Ale

    Może pracuje w takiej firmie i sobie pożyczył... :P

    PS może chcesz przetestować "mydelniczkę"? Niestety jest to wersja dla
    ubogich, nagrywa tylko jeden kanał i nie rejestruje parametrów takich jak
    kierunkowskaz (co najwyżej nagrywa tylko jego "pykanie" w kanale audio, o
    rejestracji wciśnięcia stopu zapomnij), ale za to teoretycznie nagrywa 30kl
    @FHD i 60kl @HD ... ogólnie daje radę. ;) Ceny nie podam, bo się wstydzę.
    ;))))

    > Chyba, że wyrzucił... No, nie wiem. A... nieważne. :-)

    :D

    --
    Pozdor Myjk

  • 24. Data: 2012-11-09 14:47:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 09 Nov 2012 14:48:15 +0100, R2r

    > Coś ostatnio dużo takich... ;-)

    Może to zaraźliwe? Auć!
    http://youtu.be/EGImnKgMkCk?t=4m20s

    :D

    --
    Pozdor Myjk

  • 25. Data: 2012-11-09 14:48:15
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-11-09 14:23, Liwiusz pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=CszjRJNcbOo

    :-)

    Coś ostatnio dużo takich... ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 26. Data: 2012-11-09 14:54:18
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-11-09 14:24, Myjk pisze:
> [...]
    > rejestracji wciśnięcia stopu zapomnij), ale za to teoretycznie nagrywa 30kl

    Podaj jakieś sample. Chyba, że też się wstydzisz... ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 27. Data: 2012-11-09 15:16:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 09 Nov 2012 14:54:18 +0100, R2r

    > Podaj jakieś sample. Chyba, że też się wstydzisz... ;-)

    Trochę tak, ale niech stracę. ;)

    http://www.sendspace.com/file/bhb19p Dzień

    Mam naturalnie zastrzeżenia co do obiektywu. Jest za szeroki kąt (>140) co
    powoduje rozmywanie obiektów na skraju. Dostałem info, że mogą dać na
    szczęście 120 stopni, jednak MOQ w takim wypadku mają zabójcze, więc nie
    wiem co z tego wyjdzie. Może sample przyślą. ;) Mam również zastrzeżenie do
    zbyt wysokiego ISO przy warunkach przejściowych dzień-noc/zachmurzenie.
    Zbyt wysoki kontrast zabijający skutecznie szarości. Za dużo siana przez
    podwyższone niepotrzebnie ISO -- ale to można programem poprawić, zobaczymy
    z jakim skutkiem dla obrazu. Jak już chłopaki zauważyli, wtryniają tu małe,
    tanie obiektywy i nie sposób ich przekonać do zastosowania czegoś nieco
    drozszego, ale dającego wymierny skok jakościowy.

    http://www.sendspace.com/file/lmm75w Noc

    Tutaj na samym początku jest EV ustawione na +2, następnie po kliknięciu
    spada do -2 a na koniec wduszam do zera. Tu jest w zasadzie to samo co w
    dzień, za szeroki kąt, za dużo siana przez zbyt wysokie ISO. Zbyt wysoki
    kontrast co powoduje przepalanie tablic. To kwestia programu, producent
    zmienia to na moje uwagi o niedoskonałościach, ale standardowo idzie jak
    krew z nosa. W zasadzie to mają napisać cały program pozwalający regulować
    wszystko manualnie (co mnie cieszy), obecnie wszystko idzie AUTO (prócz
    EV). Zobaczymy co z tego wyjdzie. Najważniejsze, że FW można zmieniać
    wgrywając go z karty SD. Kamery tej jeszcze nie ma na rynku, dopiero nad
    nią pracują.

    Sama kamera jest wielkości Nokii E52 (12x5x2cm), ma wbudowany wyświetlacz
    2.7" na tylnej ścianie, GS, WiFi, (GPS docelowo ma być w grudniu).
    Zasilanie 5V. Od jakiegoś czasu zabieram się za wideorelację i porównanie
    jakościowe do mojego obecnego rejestratora (GS600), ale... zawsze coś -- a
    poza tym, no k...a wstydzę się, że taki jestem biedny. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 28. Data: 2012-11-09 16:14:07
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-11-09 15:16, Myjk pisze:
    > Sama kamera jest wielkości Nokii E52 (12x5x2cm), ma wbudowany wyświetlacz
    Znaczy gabarytowo nieco większa do GS600? Hmm...
    > 2.7" na tylnej ścianie, GS, WiFi, (GPS docelowo ma być w grudniu).
    > Zasilanie 5V.
    Najbardziej interesowałoby mnie coś, co dałoby się gdzieś schować, a na
    wierzchu (gdzieś w okolicy lusterka na szybie?) zostałaby tylko
    niewielka kamera. Wszystko montowane na stałe. Przy czym samochód to
    oczywiście osobówka (jeden widziałeś, drugi to ta sama marka i typ tylko
    nowszy model).

    > Od jakiegoś czasu zabieram się za wideorelację i porównanie
    > jakościowe do mojego obecnego rejestratora (GS600), ale...
    No, no... kompinuj pan, kompinuj... ;-)

    > poza tym, no k...a wstydzę się, że taki jestem biedny. ;)
    No, przyjdzie się urżnąć wieczorem bo bez tego zasnąć będzie trudno. :-D

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 29. Data: 2012-11-09 18:03:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 09 Nov 2012 16:14:07 +0100, R2r

    > Znaczy gabarytowo nieco większa do GS600? Hmm...

    Nieco tak. Ten monitor jednak swoje robi -- jest większy niż we wspomnianej
    Nokii E52. Niestety już wszystkie są z monitorami. Ale ogólnie kamera jest
    stosunkowo kompaktowa i nie rzuca się mocno w oczy. Co więcej, ma dosyć
    ciekawie zaprojektowanie mocowanie, co pozwala złożyć (podwinąć) kamerę
    jednym ruchem tak, że przestaje wyglądać jak kamera. :) Widać wtedy po
    prostu przylepiec, mocowanie i coś nieokreślonego, czarnego.

> [...]
    > a na wierzchu (gdzieś w okolicy lusterka na szybie?) zostałaby tylko
    > niewielka kamera. Wszystko montowane na stałe. Przy czym samochód to

    Jest to do zrobienia, aczkolwiek wszystko zależy co tam się przy lusterku
    dzieje. U mnie dla przykładu jest cała "puszka" z czujnikiem deszczu i
    światła, toteż jest to trochę problematyczne żeby schować za lusterko.
    "Niestety" w mocowaniu gdzie jest przylepiec docelowo ma być antena GPS, co
    uniemożliwi jego przewiercenie i przytwierdzenie na wkręt do plastiku.
    Jeszcze nie rozbierałem tego i nie sprawdzałem czy się da to jakoś obejść.

    > (jeden widziałeś, drugi to ta sama marka i typ
    > tylko nowszy model).

    Łomatko, kiedy to było, prawie prehistoria. Jakbyś jednak przejeżdżał, to
    wpadaj, weźmiesz, potestujesz, przypasujesz...

    > No, no... kompinuj pan, kompinuj... ;-)

    Od 3 tygodni mam głos złamany chorobą, stąd opóźnienie. ;)

    > No, przyjdzie się urżnąć wieczorem bo bez tego zasnąć będzie trudno. :-D

    Racja. Zasiadam zatem do własnoręcznie pędzonego wina.
    Ah. Piąteczek. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 30. Data: 2012-11-09 18:39:09
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-11-09 18:03, Myjk pisze:
> [...]
    > dzieje. U mnie dla przykładu jest cała "puszka" z czujnikiem deszczu i
    > światła, toteż jest to trochę problematyczne żeby schować za lusterko.
    No i u mnie też nie jest łatwo, czujnik deszczu, światła, temperatury
    powietrza do klimatronika (sic!) no i w samym lusterku czujnik światła z
    przodu do układu automatycznego ściemniania...

    > Łomatko, kiedy to było, prawie prehistoria.
    :-)
    Ale ten z xcarlinkiem nadal jeździ! :-D
    Nowy ma już fabrycznie takie cacko działające nawet z BT.

    > Jakbyś jednak przejeżdżał, to
    > wpadaj, weźmiesz, potestujesz, przypasujesz...
    Muszę odgrzebać gdzieś kontakt, tym bardziej, ze masz (a przynajmniej
    miałeś) w ofercie jeszcze coś, co mam w starym samochodzie a do nowego
    bym chętnie zamontował: HotShot. :-)
    Tak więc jak się kiedyś będę w Twoje okolice wybierał z niezbyt
    przeładowanym planem zajęć to się chyba odezwę.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __