    Subject: Re: Router-router
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: zhbick <n...@s...pl>
    Date: Thu, 14 May 2020 14:42:03 +0200

    W dniu 13.05.2020 o 22:19, pueblo pisze:

    > Czy można zrobić tak, żeby jeden router "z internetem" siał wifi i do
    > niego kablem był podłączony(piętro niżej) drugi router, który też sieje
    > wifi z netem.

    Tak. Zaleta: z każdego routera można zestawić taki "pociąg" i będzie
    działało. Wada: domyślnie powstaną dwie różne sieci WiFi więc komputery
    czerpiące net z jednej sieci nie będą widziały komputerów z drugiej
    sieci (potrzebne np do udostępniania plików, lub drukarek)

    > Jak na razie zrozumiałem, że ten drugi rout. może działać
    > jako AP, ale wtedy ten pierwszy nie sieje wifi.

    Niektóre routery potrafią działać jako AP, ale nie wszystkie. Druga
    połowa zdania nie jest prawdą. Pierwszy router jak najbardziej może
    dawać sygnał WiFi