    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Router-router
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 21 May 2020 09:50:49 GMT

    Witaj Marcin Debowski, 14 maj 2020 w
    news:wSbvG.57093$om1.39634@fx12.ams1 napisałeś/aś:

    > Rozumiem, że chodzi Ci o to aby mieć pokrycie siecią wifi domu,
    > czego nie zapewnia pojedyńcze urządzenia? Tak, da się na wiele
    > sposobów.
    >
    > U mnie np. są dwa AP pracujące w trybie "bridge" i w dodatku jest to
    > "bridge" bezprzewodowy (oba AP się "optycznie" widzą). Jeden AP
    > podłączony jest do routera, ale są routery z wifi, które też
    > umożliwiają podobne konfiguracje.

    Który były to tryb tłumacząc na opcje Tplink: WISP Mode, Range Extender
    Mode, Access Point Mode
    I np. prędkość netu po wifi z AP jest taka sama jak po wifi od głównego
    routera?
    Pytam, bo w "moim" przypadku dowiedziałem się i zdziwiłem tym, że
    prędkość po wifi od AP podłączonego do głównego routera kablem, była
    wyraźnie mniejsza od tej uzyskanej na wifi w pobliżu głównego routera.
    Ale tak naprawde nie wiem co tam poustawiano.
    Poza tym nie

    > Modną ostatnio odmianą "bridge" jest tzw. "mesh". Różnica jest z
    > grubsza taka, że jak masz wiele punktów wifi w chałupie to gadają
    > one ze sobą wszystkie, każdy z każdym. Przy "bridge" niekoniecznie.

    No, siatka. Operatorzy coś takiego sprzedają. Trzeba by poczytac opinie
    jak to się sprawuje w praniu.

    OK.