    Subject: Re: Rozpoznawnanie twarzy
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Mirek <m...@n...dev>
    Date: Wed, 12 Feb 2020 22:05:50 +0100

    On 12.02.2020 21:42, Czarek wrote:

    > To ten ktoś nosi ze sobą zdjęcia sprzed lat na wszystkie prezentacje, bo
    > może się na którejś przyda, czy może był podstawiony?

    Zdjęcie było cyfrowe oidp. Też nie noszę, ale od czego mamy internet?
    Nie, nie był podstawiony. Taka lipa by nie przeszła.
    Nie wiem czy czytałeś wyjaśnienie pod stopką, ale jeszcze dodam, że
    myślałem wtedy, że sam bym w życiu nie rozpoznał go z tego zdjęcia...
    ale potem sobie uświadomiłem, że przecież jeśli miałbym to nagranie,
    zdjęie i dużo czasu, to wytypowałbym gościa na 95%.

    --
    Mirek.