  • 21. Data: 2010-02-25 16:14:55
    Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > mógłbyś uzasadnić ?

    forum4x4.pl

  • 22. Data: 2010-02-25 17:03:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "hamberg" <r...@g...com> wrote in message
    news:230dabb9-d6cf-4495-8955-997e429d7372@a18g2000yq
    c.googlegroups.com...

    > pewnie zeby osczedzic glupie 500zl co jakis czas na wymianie
    > rozrzadu...

    Ten problem już dawno jest rozwiązany - trwałość nowoczesnych
    konstrukcji wystarcza na uniknięcie tej operacji przez całe życie auta.

  • 23. Data: 2010-02-25 17:33:37
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    omega_fan pisze:

    > Zdaje się, że VW Transporter T5 2.5 TDI.

    pierwsze słyszę. Czy mógłby ktoś potwierdzić/zaprzeczyć?

    --
    pozdr,
    W.

  • 24. Data: 2010-02-25 18:22:52
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    V-Tec pisze:

    > pierwsze słyszę. Czy mógłby ktoś potwierdzić/zaprzeczyć?

    Tam jest pasek.

  • 25. Data: 2010-02-25 20:00:26
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    Grzegorz Prędki wrote:

    > Tam jest pasek.

    Tak?
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1494620.html#7
    313401

  • 26. Data: 2010-02-25 20:04:27
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Grzegorz Prędki pisze:

    > Tam jest pasek.

    Ma kola zebate i to nawet 10 :>

    --
    Karolek

  • 27. Data: 2010-02-25 21:27:01
    Od: Miki <m...@g...com>

    On 25 Lut, 20:04, Karolek <d...@o...pl> wrote:

    > Ma kola zebate i to nawet 10 :>
    >
    > --
    > Karolek

    Fajny silniczek, tylko dość duży...
    5 cylindrów w rzędzie na pompowtryskach, wersja z Tuarega ma 174, a z
    Transportera 130 koników.
    Zastanawiałem się kiedyś, czy nie dałoby się wcisnąć go do mojej A6/C4
    (teraz mam też 5R) ale chyba jest nieco za wysoki.
    No i koszt spory...
    Pozdrówka
    Miki

  • 28. Data: 2010-02-25 21:30:58
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "peter" <a...@F...pl> napisał

    > forum4x4.pl

    No właśnie. Poczytaj tam.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 29. Data: 2010-02-25 21:43:27
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > No właśnie. Poczytaj tam.
    > Pozdr

    no wlasnie czytam od lat.

  • 30. Data: 2010-02-25 21:50:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Miki" <m...@g...com> wrote in message
    q.googlegroups.com...
> [...]
    > Zastanawiałem się kiedyś, czy nie dałoby się wcisnąć go do mojej A6/C4
    > (teraz mam też 5R) ale chyba jest nieco za wysoki.

    Czemu sobie nie wstawisz normalnej V6 3,2 litra jaką w A6 dają?
    Albo weź sobie silniczek z jakiejś Acury TL - moja ma 286 koni
    przy 3,5 litra V6 :-)

    p.s. VW Turek ma tak mało koni?? To trochę wstyd jak na SUVa...