  • Data: 2013-12-11 10:28:57
    Temat: Re: Rusza e-Formuła, wyścigi samochodów elektrycznych
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-11 10:24, masti pisze:

    > przecież napisałi, że kierowca będzie zmieniać samochód. Czyli przesiadać
    > się do już naładowanego.

    Ale każdy kierowca ma tylko dwa samochody do dyspozycji. Wysiada z A,
    jedzie B, potem musi B zamienić znowu na A więc A musi być doładowany.

    Poza tym: wcześniej trening godzinny - też pewnie kilka zmian samochodu.
    Na kwalifikacje - jeden musi być "pod korek". Na wyścig też lepiej nie
    jechać w połowie pustym.

    --
    MN