  • 1. Data: 2011-01-27 14:19:51
    Temat: [S][Z] Skoda Octavia 1,9 TDI DSG elegance - krajowa
    Od: pleban <f...@w...pl>

    Witam

    Mam do sprzedania swoją Octavię II z 2005r
    Dostałem auto firmowe, którym mogę przemieszczać się prywatnie, stąd
    sprzedaż prywatnego
    Dokumentacja wszystkich zadziałań serwisu (zlecenia)

    W grę wchodzi również zamiana na tańsze (i mniejsze) auto, którym
    małżonka będzie mogła się przemieszczać

    Dla zainteresowanych więcej zdjęć
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-01-27 14:49:52
    Temat: Re: [Z] Skoda Octavia 1,9 TDI DSG elegance - krajowa
    Od: pleban <f...@w...pl>

    On 27 Sty, 14:19, pleban <f...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Dokumentacja wszystkich zadziałań serwisu (zlecenia)
    >
    > W grę wchodzi również zamiana na tańsze (i mniejsze) auto, którym

    no i link oczywiście

    http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C16347961

  • 3. Data: 2011-01-27 15:15:56
    Temat: Re: [S][Z] Skoda Octavia 1,9 TDI DSG elegance - krajowa
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Jan 2011 05:19:51 -0800 (PST), pleban napisał(a):

    <ciach>

    Powariowaliście z tymi ogłoszeniami. Wszyscy nagle pozapominali, że na
    grupie treści tego nie są dozwolone?

    --
    Sebastian S.
    http://wroclaw.fotopolska.eu/ - Wrocław na fotografii

  • 4. Data: 2011-01-27 19:01:30
    Od: "lublex" <l...@S...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Thu, 27 Jan 2011 05:19:51 -0800 (PST), pleban napisał(a):
    ^^^^^^^^
    > <ciach>
    > Powariowaliście z tymi ogłoszeniami. Wszyscy nagle pozapominali, że na
    > grupie treści tego nie są dozwolone?

    Ten, na pms, może sobie sam wszelkie winy doczesne odpuścić...

    pozdr
    lublex

  • 5. Data: 2011-01-27 21:34:38
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-27 19:01, lublex pisze:
    > Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ^^^^^^^^
    >
    > Ten, na pms, może sobie sam wszelkie winy doczesne odpuścić...

    Żeby to jeszcze jakiś znany grupowicz...

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2011-01-27 22:26:18
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "pleban" <f...@w...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Mam do sprzedania swoją Octavię II z 2005r
    > Dostałem auto firmowe, którym mogę przemieszczać się prywatnie, stąd

    A co, DSG pada?

  • 7. Data: 2011-01-28 12:14:00
    Temat: Re: Skoda Octavia 1,9 TDI DSG elegance - krajowa
    Od: pleban <f...@w...pl>

    On 27 Sty, 22:26, "Inead" <a...@g...pl> wrote:
    > "pleban" <f...@w...pl> wrote in message

    b.googlegroups.com...

    > A co, DSG pada?

    A nie umiesz czytać ze zrozumieniem?
    A może sam masz taki zwyczaj, że sprzedajesz coś, co nowemu
    właścicielowi ma narobić kłopotów?

    Nie chce mi się wierzyć w cuda, tzn. przychodzi kupiec, wręcza mi kasę
    i odjeżdża

    Oczywiście auto może być sprawdzone w dowolnej stacji, serwisie itp

  • 8. Data: 2011-01-28 12:22:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 28 Jan 2011 03:14:00 -0800 (PST), pleban napisał(a):

    > A nie umiesz czytać ze zrozumieniem?
    > A może sam masz taki zwyczaj, że sprzedajesz coś, co nowemu
    > właścicielowi ma narobić kłopotów?

    takie auta zazwyczaj sprzedają się na tyle bez problemów, że nie trzeba tak
    rozpaczliwie spamować usenetu.

    Ale jak już jest taki badziew, że nikt tego nie chce, to wtedy się robi
    nieciekawie i wtedy desperaci wrzucają takie ogłoszenia wszędzie,
    najchętniej tam, gdzie jest to zabronione. Warto je dokładnie czytać i
    zapamiętywać, zaoszczędzi się sporo czasu i pieniędzy jakie można stracić
    na jeżdżenie i oglądanie.
    Nie mówiąc już o tak desperackim kroku jakim jest zakup takiej miny..
    brrrrr, aż strach pomyśleć.

    Powiedz sam.... jak można oczekiwać nawet zmiany oleju i klocków na czas od
    ofermy, która nawet strefy czasowej nie potrafi w swoim komputerze
    prawidłowo ustawić? Cud, że to auto w jednym kawałku jeszcze stoi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2011-01-28 21:40:46
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-28 12:14, pleban pisze:

> [...]
    > i odjeżdża
    >
    > Oczywiście auto może być sprawdzone w dowolnej stacji, serwisie itp

    A auto masz oklejone?

  • 10. Data: 2011-01-29 12:36:26
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-01-27 14:49, pleban pisze:
    > no i link oczywiście
    >
    > http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C16347961

    prawdopodobnie po dzwonie, zderzak ze spryskiwaczami reflektorow od
    modelu ze swiatlami ksenonowymi ktorych ten egzemplarz nie ma.