  • 1. Data: 2012-08-23 21:37:23
    Temat: SIMMERING WAŁU - Opel Corsa B
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    Z rok temu na przeglądzie serwisant podpowiedział mi,
    że wypada zmienić simering wału. 'Uszczelkę' zamówiłem,
    ale pytanie:
    - czy to jest skomplikowana robota?
    - czy trzeba spuszczać olej, etc. ?
    Oddam oczywiście do mechanika, ale zastanawia mnie jakie
    koszta to pociągnie (w tym samym czasie pewnie będę
    chciał wymianę filtrów i oleju...).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2012-08-23 21:50:16
    Temat: Re: SIMMERING WAŁU - Opel Corsa B
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-08-23 21:37, DooMiniK pisze:
> [...]
    > - czy trzeba spuszczać olej, etc. ?
    > Oddam oczywiście do mechanika, ale zastanawia mnie jakie
    > koszta to pociągnie (w tym samym czasie pewnie będę
    Pytanie - który simering wału, bo wał z bloku silnika wychodzi z dwóch
    stron (od strony koła zamachowego i sprzegła, czyli skrzyni, oraz ze
    strony pasków klinowych, rozrządu itd), i z obu ma simeringi do
    uszczelnienia.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2012-08-23 22:22:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** DooMiniK pisze tak:

    > Z rok temu na przeglądzie serwisant podpowiedział mi,
    > że wypada zmienić simering wału. 'Uszczelkę' zamówiłem,
    > ale pytanie: - czy to jest skomplikowana robota?

    milion rzeczy może pójść nie tak

    np to jest mały wyciek, ja bym taki olał
    http://piterpro.private.pl/mala_zebatka.jpg

    > - czy trzeba spuszczać olej, etc. ?

    nie trzeba

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2012-08-23 22:46:51
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > - czy trzeba spuszczać olej, etc. ?
    > Oddam oczywiście do mechanika, ale zastanawia mnie jakie
    > koszta to pociągnie (w tym samym czasie pewnie będę

    Jeżeli konsrukcja rozrządu jest taka jak w 1.8 2.0 i 2.2 to aby wymienić
    simmering trzeba rozebrać rozrząd więc doczekałbym do wymiany rozrządu i
    zrobił wszystko "przy okazji" łącznie z uszczelniaczem wałka/wałków
    rozrządu. około 300-400zł

    To powyższe jeśli chodzi o ten simmering od "przodu silnika". Jesli od
    strony skrzyni biegów, to trzeba wyjąc skrzynię i odkręcić sprzęgło
    około 500zł

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2012-08-24 13:25:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 23 Aug 2012 20:37:23 +0100, DooMiniK napisał(a):

> [...]
    > - czy trzeba spuszczać olej, etc. ?
    > Oddam oczywiście do mechanika, ale zastanawia mnie jakie
    > koszta to pociągnie (w tym samym czasie pewnie będę

    Prosta robota, chłopie! Tez wymieniałem w swojej kosiarce.
    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2012-08-25 11:04:32
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 23/08/2012 21:46, Lewis wrote:

> [...]
    >
    > To powyższe jeśli chodzi o ten simmering od "przodu silnika". Jesli od
    > strony skrzyni biegów, to trzeba wyjąc skrzynię i odkręcić sprzęgło

    ... a to chyba zaczekam :D

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 7. Data: 2012-08-25 11:04:58
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 24/08/2012 12:25, Adam Płaszczyca wrote:

    > Prosta robota, chłopie! Tez wymieniałem w swojej kosiarce.

    Nie mam kanału, nie mam narzędzi, to problem.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel