  • 1. Data: 2012-01-14 19:01:14
    Temat: SMSY Premium
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    Sytuacja jest tego rodzaju. Do tej pory operator pobierał opłatę za smsy
    premium z pakietu wartościowego.Od tego miesiąca zmienił zasady i pomimo
    niewykorzystania pakietu wartościowego dolicza sobie opłatę za smsy
    premium. Zmiana wystąpiła po cichu w czasie trwania umowy abonamentowej.
    Czy jest to podstawą do zerwania umowy przez abonenta??

    Jingiel

  • 2. Data: 2012-01-15 06:36:38
    Temat: Re: SMSY Premium
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-01-14 20:01, Jingiel pisze:
> [...]
    > premium. Zmiana wystąpiła po cichu w czasie trwania umowy abonamentowej.
    > Czy jest to podstawą do zerwania umowy przez abonenta??

    Trochę się pogubiłem. Operator kasował za smsy premium z jakiegoś
    pakietu, a nie z głównego konta? Za smsy premium zawsze płaciło się poza
    wszelkimi pakietami dodatkowo. Sprecyzuj o co dokładnie chodzi i który
    to operator.

  • 3. Data: 2012-01-15 08:57:56
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

> [...]
    > pakietu, a nie z głównego konta? Za smsy premium zawsze płaciło się poza
    > wszelkimi pakietami dodatkowo. Sprecyzuj o co dokładnie chodzi i który

    Chodzi o T-Mobile, taryfa pakiet biznes. Smsy premium do tej pory na
    100% kasowane były z pakietu. Teraz zmienili zasady i kasuja dodatkowo.
    Sprawdziłem na rachunkach szczegółowych. Wcześniej tak opisany. Teraz
    jest dodatkowa rubryka sms premium.

    Jingiel

  • 4. Data: 2012-01-15 09:24:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-15 09:57, Jingiel pisze:

> [...]
    > 100% kasowane były z pakietu. Teraz zmienili zasady i kasuja dodatkowo.
    > Sprawdziłem na rachunkach szczegółowych. Wcześniej tak opisany. Teraz

    Poinformowali Cię o zmianach? Jeśli nie, to nadal obowiązują Cię stare
    zasady.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2012-01-15 09:33:35
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > Poinformowali Cię o zmianach?

    Ogłoszeniem na stronie www (???)

    > Jeśli nie, to nadal obowiązują Cię stare zasady.

    Aby na pewno?

    -- Sławek

  • 6. Data: 2012-01-15 11:31:20
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-01-15 10:24, Liwiusz pisze:

    > Poinformowali Cię o zmianach? Jeśli nie, to nadal obowiązują Cię stare
    > zasady.

    Nie poinformowali. Sam odkryłem wertując biling. Zadzwoniłem też do BOA
    i zapytałem o co chodzi.

    Jingiel

  • 7. Data: 2012-01-15 13:10:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 12:31:20 +0100, Jingiel napisał(a):
    > Nie poinformowali. Sam odkryłem wertując biling. Zadzwoniłem też do BOA
    > i zapytałem o co chodzi.

    Jestes pewny ze nie poinformowali o zmianach razem z poprzednia faktura ?
    Ewentualnie ze nie jest to od poczatku w cenniku/regulaminie zapisane ?

    Bo jesli jestes pewny to jakies podstawy do wypowiedzenia masz.

    J.

  • 8. Data: 2012-01-15 16:19:24
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-01-15 14:10, J.F. pisze:

> [...]
    > Ewentualnie ze nie jest to od poczatku w cenniku/regulaminie zapisane ?
    >
    > Bo jesli jestes pewny to jakies podstawy do wypowiedzenia masz.

    Nie poinformowali.

    Jingiel