    From: zefir <z...@S...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
    Date: Mon, 31 Oct 2011 23:05:09 +0100

    W dniu 2011-10-31 22:41, Arni pisze:

    > ironia to musi Cie chyba w tyłek kopnąc zebys ja zauwazył.

    Mam zacząć używać emotikonów?

    > Zresztą kolejna odpowiedz pytajacego utwierdza mnie w tym, zeby ten
    > wątek zasponsorowała u mnie literka K. Szkoda czasu.

    Ja się mu nie dziwię. Może jakiś nerwowy rocznik. Kilkanaście postów w
    wątku, i żadnego, łącznie z moimi, na temat.

    weFAQ&v=qvj .

    > no to by było rzeczywiscie na temat, przeciez wiekszosc forumowiczów
    > nie ma pojecia co to sa newsy, nie przeczyta tego z powodów jakie
    > podałem i nie zrozumie.

    Jesteś człowiekiem małej wiary.

    > A ja nie mam misji nawracania nikogo.

    To po co odpowiadałeś na posta ASG?

    > dziekuje, zapisze to sobie i zacytuje w odpowiednim czasie. Łudzisz
    > sie jeszcze ze to cos da? bo ja tu zbyt długo jestem i zbyt wiele
    > widziałem.

    Łudzę się. Zawsze warto spróbować po dobroci, albo nie odzywać się wcale.

    > a da się? No widzisz, moja misja sie skonczyła, niech teraz ktos
    > przejmie pałeczkę.

    Posadzić Ci na grobie orchidee?

    --
    pzdr.