    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
    Date: Tue, 01 Nov 2011 17:07:55 +0100

    On Mon, 31 Oct 2011 22:58:02 +0100, ASG <adam775@_nospam_op.pl> wrote:

    [...]
    > Bynajmniej nie wiedziałem. Fakt nie powinienem tak pisać jak napisałem
    > bo stworzyłem bełkot. Problem jaki mam to jak już Wszyscy wiecie jest z
    > silnikiem DR 750 Big . Przyznałem się że zalałem go NITRO MENATEM . Po
    > tym akcie udało mi sie go odpalić ponownie już po oczyszczeniu przewodów
    > paliwowych. Nie ruszałem gaźników. Czy jest ktoś kto umiał by mi
    > odpowiedzieć czy też podpowiedzieć: czy przypadkiem to nie spowodowało
    > obecnych objawów ?

    Nadal lepiej by się czytało, jakbyś od czasu do czasu użył Entera żeby
    wstawić
    nowy akapit, ale da się przeczytać :-)

    I tak, generalnie objawy zdychania i braku mocy wskazują na zasyfienie
    gaźnika,
    opcja tańsza, ale bardziej ryzykowna jest taka, żeby go rozkręcić i
    spróbować
    przeczyścić dysze samemu, mi się swego czasu dysza wolnych obrotów zatkała
    i silnik
    gasł na jałowych obrotach to rozkręciłem, przeczyściłem sprężonym
    powietrzem i
    sprayem do czyszczenia gaźników i zaczął chodzić znowu. Jak masz podręcznik
    serwisowy to w sumie nie jest to specjalnie skomplikowana czynność, byle
    by nie
    uszkodzić membrany.

    Opcja droższa i sensowniejsza jest taka, żeby oddać do mechanika do umycia
    w myjce
    ultradźwiękowej, przynajmniej na pewno złoży gaźnik tak jak był przed
    rozłożeniem, no
    i myjka ultradźwiękowa jednak dużo lepiej oczyszcza. Mi po czyszczeniu i
    regulacji
    gaźników u mechanika silnik zaczął mniej palić i ogólnie ładniej chodzi.
    :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650