    From: ASG <adam775@_NOSPAM_op.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
    Date: Wed, 2 Nov 2011 01:25:41 +0000 (UTC)

    Leszek Karlik napisal

    > On Mon, 31 Oct 2011 22:58:02 +0100, ASG <adam775@_nospam_op.pl> wrote:

    > [...]

    > Nadal lepiej by się czytało, jakbyś od czasu do czasu użył Entera żeby
    > wstawić
    > nowy akapit, ale da się przeczytać :-)

    > I tak, generalnie objawy zdychania i braku mocy wskazują na zasyfienie
    > gaĹşnika,
    > opcja tańsza, ale bardziej ryzykowna jest taka, żeby go rozkręcić i
    > spróbować
    > przeczyścić dysze samemu, mi się swego czasu dysza wolnych obrotów
    zatkała
> [...]

    Myjke mam ultra dźwiękową - ale przeraża mnie rozkłądanie tego znowu
    wszystkiego. Bak, gaźnik (czyszczenie), filtr powietrza , potem składanie
    ehhh i to już 3 raz chyba. Dziwna kwestia tylko w tym że czasem motor
    chodzi jak burza a już za chwile jak by łapał focha i sprawia wrażenie jak
    by nie było iskry albo paliwa.