  • 31. Data: 2011-05-23 06:14:37
    Temat: Re: Sakwy trące po samochodach
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Poza tem - od kiedy to Niemcy sa wzorem do nasladowania?

    Tak gdzies chwile po 40-tce.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    P.S. spadaj na PMS spamerze

  • 32. Data: 2011-05-23 06:18:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-23, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > *** "AZ"
    > Poza tem - od kiedy to Niemcy sa wzorem do nasladowania?
    >
    > Tak gdzies chwile po 40-tce.

    No to mnie jeszcze troche zostalo.

    > P.S. spadaj na PMS spamerze

    To nie ja dokleilem PMS. Wiec sobie wypraszam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2011-05-23 06:23:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 May 2011 07:59:24 +0200, Tytus z domQ wrote:
    >No i se malego faszyste wychodowalismy - na wlasnej piersi mozna rzec.
    >W NRD chlopaku to bys nieraz na autobanie pogryzl kierownice ze zlosci bo
    >jak jest 80 to jada 80 i jak ktos wyprzedza przez 2 km tira to nikt za nim
    >nie trabi nie blyska - chyba ze polaczek.

    A zebys wiedzial. Wiesz jak to denerwuje ?
    I sam nie wiem - oni tak specjalnie robia, czy nieswiadomie.

    Oczywiscie nie wszedzie jest 80, i nie tylko polaczki naleza do Link
    Blinker Fraktion :-)

    J.

  • 34. Data: 2011-05-23 06:32:13
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 23 Maj, 07:59, "Tytus z domQ" <t...@g...pl> wrote:
    > W NRD chlopaku to bys nieraz na autobanie pogryzl kierownice ze zlosci bo
    > jak jest 80 to jada 80

    Widać że niemiecką autobanę widziałeś tylko w telewizji i to
    sporadycznie :>

    > i jak ktos wyprzedza przez 2 km tira to nikt za nim
    > nie trabi nie blyska - chyba ze polaczek.

    Oszywiście...

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 35. Data: 2011-05-23 06:42:41
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Lisciasty"
    Widać że niemiecką autobanę widziałeś tylko w telewizji i to
    sporadycznie :>

    Piszac o niemieckiej autobanie - ktora to znam z przewodnikow po NRD, nie
    mialam na mysli okolic staropolskiego miasta Breslau, ba nawet nie mialem na
    mysli wschodnich landow gdzie kulture drogowa mocno obnizyli naplywowi.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 36. Data: 2011-05-23 06:47:29
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-21 13:10, Tom01 pisze:

    > Ma prawo się przeciskać i ma prawo ruszać jak chce. Droga nie jest tylko
    > dla samochodziarzy.

    A ty masz prawo nie korzystać z głowy, i niestety z niego korzystasz.

    A.

  • 37. Data: 2011-05-23 06:49:46
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-23 07:59, Tytus z domQ pisze:
> [...]
    > bo jak jest 80 to jada 80 i jak ktos wyprzedza przez 2 km tira to nikt
    > za nim nie trabi nie blyska - chyba ze polaczek.

    Ale tam 80 stoi tam gdzie faktycznie szybciej nie ma sensu. Więc
    porównanie kompletnie z dupy.

    A.

  • 38. Data: 2011-05-23 07:18:05
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 23 Maj, 08:42, "Tytus z domQ" <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > mysli wschodnich landow gdzie kulture drogowa mocno obnizyli naplywowi.

    Generalnie im dalej na zachód tym w większym poważaniu niemiaszki mają
    ograniczenia prędkości, jeżdżąc motórem czasem było mi wręcz głupio że
    jadę wolniej niż lokalesi :> Oczywiście po wioskach jeżdżą przepisowo,
    ale mało które ograniczenie prędkości na autobanie jest respektowane,
    większość jedzie +20 lub więcej.
    Na blokujących lewy pas ciołów nie trąbią, ale mrugają często a jak
    cioł nie reaguje to gromadnie objeżdżają z prawej :>
    A co to ma do kultury? Według mnie jest bardzo dobrze, po zrobieniu
    850 km po Niemczech czuję się wypoczęty, a jak u nas zrobię 400 km to
    jestem wykończony. Niemiaszki jeżdżą z głową, tam gdzie postawione są
    bzdurne ograniczenia olewają je, tam gdzie są remonty wszyscy jadą
    spokojnie. Nasi, których jest dużo, też jeżdżą mądrze. Oczywiście
    debili tak niemieckich jak i naszych nieco jest, ale jak trafi się
    jeden na 100 km to rzadkość.
    Podobnież w Szwajcarii, ogólnie panuje mit że u nich się prędkości nie
    przekracza, co jest kompletną bzdurą gdyż na autostradzie gdzie niby
    jest 120, 90% puszek ciśnie 150+.

  • 39. Data: 2011-05-23 09:14:08
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-23 08:47, Arek pisze:
    > A ty masz prawo nie korzystać z głowy, i niestety z niego korzystasz.

    Zamiast wyjeżdżać z impertynencjami, proponuję chwilę pomyśleć nad
    sensem wypowiedzi wątkotwórcy.

    --
    Tom01

  • 40. Data: 2011-05-23 09:19:32
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Lisciasty"
    Według mnie jest bardzo dobrze,

    Ciesze sie ze moj ksiazkowy przewodnik nie mija sie prawda.

    --
    Tytus
    żółta motorynka