    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Samochód elektryczny Mitsu i-MiEV -- ładowanie
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Sender: Myjk <>
    Date: Fri, 12 Jan 2018 16:48:49 +0100

    Fri, 12 Jan 2018 05:20:52 -0800 (PST), Lisciasty

    > Wiem że robi się regenerację akumulatorów w tojotach, wychodzi ponoć
    > drastycznie taniej niż wymiana na firmówkę. Może popytać w tym
    > kontekście gdzieś.

    Powielę opis z PMS, jakby kogoś interesowało, a tam nie czytywał.

    Napisałem zatem przed chwilą do trzech firm z internetów, po chwili
    oddzwonił gość z Łańcuta. Pogadaliśmy chwilę i pierwsze co zasugerował, to
    aby podjechać do serwisu na zbadanie kodów. Bo jeśli jakieś są, to komputer
    może ograniczać zasięg.

    Wtedy mnie olśniło, że przewijając mizerne opcje komputera pokładowego
    mignął mi gdzieś kluczyk (pewnie serwisowy), ale podświadomie go
    zignorowałem (w końcu nie moje auto). ;)

    Może baterie są sprawne, a tylko przeglądu braknie, jakiegoś resetu jak w
    spalinowcu przy kasowaniu przeglądu olejowego? W międzyczasie mam gościowi
    podesłać VIN auta i ma sprawdzić co tam za baterie są, czy da się z tym w
    razie konieczności coś zrobić itd.

    Reszta zostanie poddana dalszemu śledztwu jak tylko się zdecydują sprzedać
    taczkę i poznam cenę. :P

    --
    Pozdor
    Myjk